Hallo professionals, ik heb altijd een laptop gehad en wil graag overgaan op een pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Ik heb altijd MOBA's gespeeld en wil deze graag gaan streamen. Daarbij wil ik naast League of Legends, ook SMITE beginnen te spelen en wellicht in de toekomst deze gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?[/b]
[Rond 1000 mag het systeem mij nu wel kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? [/b]
[Op het moment niets, maar voor de PC zelf wil ik 750 gaan uitgeven.
De processor heb ik vandaag aangekocht. Dit is de I7-4790k.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?[/b]
Helaas heb ik weinig verstand van het bouwen van pc's. Graag wil ik een pc die een tijd mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enkel dat de pc gewoon snel is. Geen minuten met opstarten etc.
Ga je overklokken?
Ben tevreden met de standaard instellingen en wil liever niet gaan overklokken (ook geen idee hoe) ....
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht eigenlijk niets. Ik ben blij met ieder advies die ik krijg, maar natuurlijk wil ik wel een advies die gebaseerd is op een goede ervaring.
Eigenlijk wil ik gewoon mijn spel kunnen spelen zonder onderbrekingen en kunnen streamen. Daarnaast wil ik het verschil wel eens weten tussen Intel Core en AMD. Aangezien ik veel (goedkope) pc's zie met AMD.
Bij deze:
Moederbord daar weet ik zelf niets van.
De behuizing gewoon zelf voorkeur aan de looks.
De rest lijkt me voor zichzelf te spreken.
Daarbij moet er voor het streamen wellicht een betere videokaart in. Voor het moederbord weet ik niet of alles hierop zou moeten passen of er wellicht iets beters in zou moeten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Ik heb altijd MOBA's gespeeld en wil deze graag gaan streamen. Daarbij wil ik naast League of Legends, ook SMITE beginnen te spelen en wellicht in de toekomst deze gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?[/b]
[Rond 1000 mag het systeem mij nu wel kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? [/b]
[Op het moment niets, maar voor de PC zelf wil ik 750 gaan uitgeven.
De processor heb ik vandaag aangekocht. Dit is de I7-4790k.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?[/b]
Helaas heb ik weinig verstand van het bouwen van pc's. Graag wil ik een pc die een tijd mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enkel dat de pc gewoon snel is. Geen minuten met opstarten etc.
Ga je overklokken?
Ben tevreden met de standaard instellingen en wil liever niet gaan overklokken (ook geen idee hoe) ....
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht eigenlijk niets. Ik ben blij met ieder advies die ik krijg, maar natuurlijk wil ik wel een advies die gebaseerd is op een goede ervaring.
Eigenlijk wil ik gewoon mijn spel kunnen spelen zonder onderbrekingen en kunnen streamen. Daarnaast wil ik het verschil wel eens weten tussen Intel Core en AMD. Aangezien ik veel (goedkope) pc's zie met AMD.
Bij deze:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 332,50 | € 332,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Asus Strix Radeon R7 370 DC2OC 4GD5 GAMING | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | Thermaltake Commander MS-I Snow Edition | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 787,11 | |
Moederbord daar weet ik zelf niets van.
De behuizing gewoon zelf voorkeur aan de looks.
De rest lijkt me voor zichzelf te spreken.
Daarbij moet er voor het streamen wellicht een betere videokaart in. Voor het moederbord weet ik niet of alles hierop zou moeten passen of er wellicht iets beters in zou moeten.
[ Voor 82% gewijzigd door theniles op 27-04-2016 18:28 . Reden: Wijziging kosten ]