Beste mede-Tweakers,
Ik werk al een tijdje aan mijn wens lijstje en denk nu een mooi multimedia PC bij elkaar te hebben. Graag hoor ik wat er anders kan/moet. Zelf ben ik best tevreden maar hoor graag als er betere opties zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Dark Souls 3 op hoogste settings),Photoshop/Indesign. Een Allround multimedia PC die een aantal jaren mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de €1600,- met alle randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt?
Windows 8
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kant en klaar multimedia systeem (maar dan zelf samengesteld en geassembleerd.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een rood/zwart thema. De computer zal op een later tijdstip uitgerust met custom waterkoeling.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons? Graag hoor ik van jullie of er dingen zijn aan de configuratie die niet kloppen. Ik heb de onderdelen geselecteerd op kleur/kwaliteit. Het dient dus mooi te zijn maar ook kwalitatief goed. Zijn er dingen die jullie anders zouden doen.
Ik werk al een tijdje aan mijn wens lijstje en denk nu een mooi multimedia PC bij elkaar te hebben. Graag hoor ik wat er anders kan/moet. Zelf ben ik best tevreden maar hoor graag als er betere opties zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Dark Souls 3 op hoogste settings),Photoshop/Indesign. Een Allround multimedia PC die een aantal jaren mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de €1600,- met alle randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt?
Windows 8
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kant en klaar multimedia systeem (maar dan zelf samengesteld en geassembleerd.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een rood/zwart thema. De computer zal op een later tijdstip uitgerust met custom waterkoeling.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons? Graag hoor ik van jullie of er dingen zijn aan de configuratie die niet kloppen. Ik heb de onderdelen geselecteerd op kleur/kwaliteit. Het dient dus mooi te zijn maar ook kwalitatief goed. Zijn er dingen die jullie anders zouden doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,85 | € 198,85 |
| 1 | ASRock Fatal1ty H170 Performance | € 113,80 | € 113,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Thermaltake Core P5 | € 136,57 | € 136,57 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 325,95 | € 325,95 |
| 1 | Creative Gigaworks T20 Series II | € 60,- | € 60,- |
| 1 | CM Storm QuickFire XT - Brown Switch | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Steelseries Rival 300 Zwart | € 59,92 | € 59,92 |
| 1 | Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows | € 59,49 | € 59,49 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage SSD 240GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.590,43 | |