Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor eenvoudige kantoor werkzaamheden en wat "zwaardere" toepassingen zoals het bewerken van foto's. Office en Picassa zijn de meestgebruikte programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt op max 700. Ik heb het bedrag in de wenslijst op ongeveer 640 zitten omdat de prijs van windows 10 eerder rond de 100 euro zit dan de 70. Dit aangezien in mijn twijfels heb bij de goedkopere opties (misschien geheel ongegrond, dat weet ik niet)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Het gaat hier om het systeem zelf en windows.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik feedback willen of een dedicated GPU nodig zal zijn, of dat een iGPU genoeg zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel, dit vanwege eigen ervaringen en positieve reviews.
Ga je overklokken?
Nee. Standaard instellingen zijn voldoende, er zal in de toekomst ook weinig tot niet aan gesleuteld worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik feedback over de keuze voor CPU en eventuele GPU. Ik verwacht niet dat mijn vader in de toekomst video's zal gaan editten of zoiets dergelijks. Ook ben ik benieuwd naar de power van de voeding. Ik verwacht dat 300W voldoende zal zijn, maar voor de zekerheid toch voor 400W gaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp en feedback!
Het systeem zal gebruikt worden voor eenvoudige kantoor werkzaamheden en wat "zwaardere" toepassingen zoals het bewerken van foto's. Office en Picassa zijn de meestgebruikte programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt op max 700. Ik heb het bedrag in de wenslijst op ongeveer 640 zitten omdat de prijs van windows 10 eerder rond de 100 euro zit dan de 70. Dit aangezien in mijn twijfels heb bij de goedkopere opties (misschien geheel ongegrond, dat weet ik niet)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Het gaat hier om het systeem zelf en windows.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik feedback willen of een dedicated GPU nodig zal zijn, of dat een iGPU genoeg zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel, dit vanwege eigen ervaringen en positieve reviews.
Ga je overklokken?
Nee. Standaard instellingen zijn voldoende, er zal in de toekomst ook weinig tot niet aan gesleuteld worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik feedback over de keuze voor CPU en eventuele GPU. Ik verwacht niet dat mijn vader in de toekomst video's zal gaan editten of zoiets dergelijks. Ook ben ik benieuwd naar de power van de voeding. Ik verwacht dat 300W voldoende zal zijn, maar voor de zekerheid toch voor 400W gaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,49 | € 49,49 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 73,98 | € 73,98 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 60,95 | € 60,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 641,59 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp en feedback!