Dit zijn de screenshots, wat ik bedoel:rens-br schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
[...]
Jammer. In welk opzicht staat de Google App dan op Engels? Kun je een screenshot o.i.d. plaatsen?
https://imageshack.com/a/xtVM/1
Dit zijn de screenshots, wat ik bedoel:rens-br schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
[...]
Jammer. In welk opzicht staat de Google App dan op Engels? Kun je een screenshot o.i.d. plaatsen?
[ Voor 20% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-04-2016 20:45 ]
Best vreemd inderdaad. Maar als het inderdaad alleen die twee zinnetjes zijn, valt het nog wel mee of niet?DaJohn schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:25:
[...]
Dit zijn de screenshots, wat ik bedoel:
https://imageshack.com/a/xtVM/1
Ja het valt wel mee.. Het stoort het me een klein beetje maar..rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:37:
[...]
Best vreemd inderdaad. Maar als het inderdaad alleen die twee zinnetjes zijn, valt het nog wel mee of niet?
Haha ok. Ik zie overigens dat er in de Instellingen van de 'Google' app nog een talenselectie zit:DaJohn schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:40:
[...]
Ja het valt wel mee.. Het stoort het me een klein beetje maar..
Alles in ingesteld op Nederlands.. Helaas..rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:44:
[...]
Haha ok. Ik zie overigens dat er in de Instellingen van de 'Google' app nog een talenselectie zit:
'Instellingen' -> 'Spraakinstellingen' -> 'Talen'.
Zou het kunnen zijn dat je Google Account op een of andere manier op Engels staat?
Bedankt voor het meedenken, maar hier had ik ook naar gekeken, maar niks vreemds kunnen vinden. Heb jij hetzelfde als wat ik heb of heb je nog niet geupdate naar 6.0?rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:02:
[...]
Zou het kunnen zijn dat je Google Account op een of andere manier op Engels staat?
'Google' heeft voortaan een aparte entry gekregen in het instellingen menu. Misschien staan daar nog gekke dingen tussen:
'Instellingen' -> 'Google'.
Ik heb wel geüpdatet naar Android 6.0. Ik heb alleen geen Moto E, maar een OnePlus One. Op mijn OPO staat CyanogenOS 13, dus dat scheelt al iets.DaJohn schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:12:
[...]
Bedankt voor het meedenken, maar hier had ik ook naar gekeken, maar niks vreemds kunnen vinden. Heb jij hetzelfde als wat ik heb of heb je nog niet geupdate naar 6.0?
Kwestie van vaak genoeg op de melding drukken, terwijl je op wifi zit. Bij mij kwam die melding ook de eerste paar keer bij het opstarten. Op gegeven moment werd de app geüpdatet in de Play Store. Vreemd dat bij jou zo lang moet duren.Olaf van der Spek schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:03:
Na een week zit ik nog steeds met deze melding, wie heeft een idee?
Een factory reset zou toch niet nodig moeten zijn?
[afbeelding] [afbeelding]
Wat is de hardware SKU van je telefoon? XT1524?DaJohn schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 07:45:
[...]Ik zit zelf nog met een (klein) probleem dat de taal van de Google app op Engels staat, maar mijn systeem taal op Nederlands..
XT1524 inderdaad..
Heb je Device Manager niet aan staan, zodat je je telefoon remote kunt terugvinden, vergrendelen en wissen?Homer.J schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:08:
Vreemd dat bij sommige mensen hier "deactivate" staat.
Dat warm worden komt door het feit dat de telefoon na de update alle apps een keer moet bijwerken. Dat vraagt altijd erg veel van de telefoon. Ik geloof dat mijn OPO volgens CPU-Z, zo'n 60 graden was na het updaten.Homer.J schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:08:
Wel heb ik de telefoon na het updaten 5-10 minuten laten liggen, omdat hij nogal warm geworden was. Wellicht dat hij dan op de achtergrond nog iets aan het doen is.
Dat heeft toch niks te maken met het updaten van de Google Play Services?Olaf van der Spek schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:02:
[...]
Heb je Device Manager niet aan staan, zodat je je telefoon remote kunt terugvinden, vergrendelen en wissen?
Als Device Manager niet aan staat, staat er ook geen Deactivate.rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:00:
Dat heeft toch niks te maken met het updaten van de Google Play Services?
[ Voor 32% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-04-2016 09:05 ]
Dus als de Android Apparaatbeheer is uitgeschakeld, kan je Google Play Services niet handmatig uitschakelen?Olaf van der Spek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:04:
[...]
Als Device Manager niet aan staat, staat er ook geen Deactivate.
Homer.J heeft het erover dat bij het aanklikken van de melding 'Google Play Services moeten bijgewerkt worden' de Play Store opent, vervolgens staat daar bij sommige mensen 'Updaten' en bij andere staat daar alleen 'Deactivate' (of 'Uitschakelen').Olaf van der Spek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:13:
Wat bedoel je met uitschakelen?
Als het is ingeschakeld kun je updates niet verwijderen (Uninstall).
[ Voor 41% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-04-2016 09:59 ]
Ah ok duidelijk. Google Play Services kan ik ook niet terug vinden. Die wordt alleen geopend wanneer er een update voor beschikbaar is.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:58:
Het is juist andersom, Deactivate staat er alleen als je het WEL gebruikt.
Google Play Services kan ik trouwens niet zelf terugvinden in de Play Store lijst van geïnstalleerd apps.
Vreemd, ik heb na de update een factory reset gedaan, en nu ziet Moto Display eruit zoals ik gewend was voor de update. Moto Display is de functie die de tijd laat zien en eventuele notifications als je de telefoon even beweegt. Na de update stond hier opeens een icoontje bij met de tekst "raak aan en houd vast". Door dit extra icoontje was het minder opvallend als er een notification van een bericht bij stond. Geen idee of ik ergens een instelling heb veranderd o.i.d.Homer.J schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:08:
Een heel klein irritatiepuntje van mij is dat het display wat de tijd laat zien als je de telefoon even beweegt nu ook de instructie "raak aan en houd vast" laat zien.
Proberen de rom los te downloaden en te flashen via recovery. Als dit mogelijk is op een Moto E.Tdocter schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:25:
Net de update naar android 6.0 gedaan, maar nu blijft ie constant herstarten zodra die in het lockscherm komt, iemand een idee wat ik nog kan doen buiten een factory reset?
Het lijkt erop alsof Adaptable storage bij jou niet is ingeschakeld. Als je dat namelijk wel hebt ingeschakeld ziet je telefoon helemaal geen verschil meer tussen de SD kaart en intern geheugen. Hij gooit gewoon alles op één hoop en in jou geval zou je dus 'intern' geheugen hebben van 33GB. Ik zou de instellingen nog een keer nakijken.DaJohn schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:26:
Adaptoble storage werkt ook niet zoals het moet zijn. Ik heb Here maps gedownload, maar hij 'herkend' maar 1 opslagmedium en dat is het intern geheugen van 1 gigabyte. En dat terwijl ik een SD kaart erin heb zitten met 32 gigabyte. Ook als er een app op de geheugenkaart is verplaatst en de app krijgt een update, dan kan ik opnieuw de app terugzetten op de geheugenkaart.. Ik denk dat ik beter af ben door adaptoble storage uit te schakelen..
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 26-04-2016 07:38 ]
Het staat toch aan.. Wanneer ik naar de gehuegenkaart ga en dan instellingen kies, dan heb ik de optie om de geheugenkaart te formatteren als "draagbaar"..rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:35:
[...]
Proberen de rom los te downloaden en te flashen via recovery. Als dit mogelijk is op een Moto E.
[...]
Het lijkt erop alsof Adaptable storage bij jou niet is ingeschakeld. Als je dat namelijk wel hebt ingeschakeld ziet je telefoon helemaal geen verschil meer tussen de SD kaart en intern geheugen. Hij gooit gewoon alles op één hoop en in jou geval zou je dus 'intern' geheugen hebben van 33GB. Ik zou de instellingen nog een keer nakijken.
[ Voor 4% gewijzigd door DaJohn op 26-04-2016 08:49 . Reden: Formatteren ]
Ik kan het zelf niet testen maar volgens deze guide, kan je het zo instellen:DaJohn schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:48:
[...]
Het staat toch aan.. Wanneer ik naar de gehuegenkaart ga en dan instellingen kies, dan heb ik de optie om de geheugenkaart te formatteren als "draagbaar"..
Vervolgens moet het er dan zo uit zien in instellingen. (Rechter screenshot)
- Ga naar ‘Instellingen > Opslag’;
- Selecteer de geheugenkaart, tik op de menuknop rechtsboven en volgens op ‘Instellingen’;
- Kies ‘Formateer als interne opslag’ en bevestig je keuze;
- Is het proces voltooid, herstart dan nog even je toestel.
Yup, het is zoals de rechter screenshot.. maar ik denk dat ik hem eens formateer zsm.. Maar ik denk ook dat het aan de app zelf ligt dat het een fysieke geheugenkaart zoekt welke ie niet gevonden krijgt..rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:57:
[...]
Ik kan het zelf niet testen maar volgens deze guide, kan je het zo instellen:
[...]
Heel bijzonder dan. Ik zou overigens ook verwachten dat je de app niet naar de SD kaart meer kan zetten. Want op de achtergrond zit er een SD kaart in, maar op de voorgrond niet. Ik ben benieuwd wat het formatteren nog doet.DaJohn schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:04:
[...]
Yup, het is zoals de rechter screenshot.. maar ik denk dat ik hem eens formateer zsm.. Maar ik denk ook dat het aan de app zelf ligt dat het een fysieke geheugenkaart zoekt welke ie niet gevonden krijgt..
Raar, maar waar: het werkt na het formatteren!rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:16:
[...]
Heel bijzonder dan. Ik zou overigens ook verwachten dat je de app niet naar de SD kaart meer kan zetten. Want op de achtergrond zit er een SD kaart in, maar op de voorgrond niet. Ik ben benieuwd wat het formatteren nog doet.
Fijn dat het weer werkt. Maar 'verplaatsen naar SD' zou toch helemaal geen optie meer moeten / kunnen zijn? Android regelt op de achtergrond toch waar het terecht komt of begrijp ik dat verkeerd?DaJohn schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:30:
[...]
Ben benieuwd of het ander euvel, het opnieuw moeten verplaatsen van de app naar de sd kaart na een update, ook opgelost is..
[ Voor 2% gewijzigd door DaJohn op 26-04-2016 10:08 . Reden: typo's ]
Dat is een erg onhandig en omslachtig proces. Misschien kan er iemand bevestigen of ze dat zelf ook hebben?DaJohn schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:34:
Ik kreeg bijvoorbeeld de mogelijkheid bij instellingen > apps en dan bijvoorbeeld Facebook om het geheugen te wijzigen van/naar intern geheugen/sd-geheugen.
Staat het bijvoorbeeld op sd-geheugen en er kwam een update uit voor Facebook, dan moet ik het riedeltje weer opnieuw instellen..
Kan je de update niet afdwingen door naar deze link te gaan: Google Play: Google Play ServicesTdocter schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:59:
Enigste probleem nu nog is dat ik schijnbaar de google play services moet updaten, maar die optie krijg ik niet, handig.
Via deze link kon ik wel de update doorsturen, bedankt!rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:21:
Kan je de update niet afdwingen door naar deze link te gaan: Google Play: Google Play Services
Bedankt voor je reactie. Goed om te weten dat het via deze methode werkt.Tdocter schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:23:
[...]
Via deze link kon ik wel de update doorsturen, bedankt!
Dit kan nog komen omdat apps ook allerlei temp bestanden opslaan. Met CCleaner kan je dit eenvoudig verwijderen.DaJohn schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:02:
Alleen ik merk dat mijn geheugen steeds vol raakt terwijl ik minder apps op de telefoon heb staan en adaptoble storage staat aan.. Jammer dat het niet werkt zoals ik verwacht had..
Verwijderd
Een hoesje loop je toch altijd apart?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:04:
Blijkbaar moet je er bij aankoop een apart hoesje bij kopen voor bescherming. Beetje jammer!
Ik zou je er persoonlijk niet aan wagen en gewoon een scherm + glas + digitizer bestellen. Vaak zitten deze onderdelen gelijmd en is het geen doen om dat uit elkaar te halen.Card Nox schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:52:
Heren, mijn schoonbroer heeft zijn telefoon laten vallen met als gevolg dat het glas kapot is. Touchscreen werkt nog wel naar behoren. Iemand een link naar hetgeen ik moet vervangen en is dit zelf te doen? Lees dat het voor sommige telefoons goed te doen is terwijl het voor andere telefoons 'onmogelijk' is.
Dat is uiteraard ook een optie. Iemand ervaring hiermee? Welk deel zou ik moeten bestellen wat OK functioneert? Dit topic is kleiner/korter dan ik had verwacht.rens-br schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Ik zou je er persoonlijk niet aan wagen en gewoon een scherm + glas + digitizer bestellen. Vaak zitten deze onderdelen gelijmd en is het geen doen om dat uit elkaar te halen.
Card Nox schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:51:
Welk deel zou ik moeten bestellen wat OK functioneert? Dit topic is kleiner/korter dan ik had verwacht.
Dat bedoel ik inderdaad. Dat is het makkelijkst.wvanstraalen schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:57:
Volgens mij bedoelt Rens om de gehele voorkant te vervangen in plaats van alleen het touchscreen scherm.
Hier heb je een voorbeeld van wat je zou kunnen bestellen:
http://www.ebay.nl/itm/Fo...15f364:g:e8wAAOSwll1Wzqhs
Verwijderd
Hallo Card Nox.Card Nox schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:52:
Heren, mijn schoonbroer heeft zijn telefoon laten vallen met als gevolg dat het glas kapot is. Touchscreen werkt nog wel naar behoren. Iemand een link naar hetgeen ik moet vervangen en is dit zelf te doen? Lees dat het voor sommige telefoons goed te doen is terwijl het voor andere telefoons 'onmogelijk' is.
Werkt gewoon goed. Vond de Moto e nooit inkakken eigenlijk.eL_Jay schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:09:
Iemand ervaring met 6.0 op de Moto E?
Wordt de telefoon er sneller/beter bruikbaar van of kakt de performance nog verder in?
Bedankt voor het delen. Ik zal eens op zoek gaan naar filmpjes en eventuele ervaringen. Zijn die allemaal positief dan waag ik me er aan, anders wordt het inderdaad een zaak opzoeken. Dan is het wel een nadeel dat de telefoon zo goedkoop is omdat een reparatie dan relatieve gezien vrij duur zal zijn verwacht ik 😉.
Verwijderd
Klopt!Olaf van der Spek schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:03:
[...]
Een hoesje loop je toch altijd apart?
En heb je een E of een G?
Verwijderd
Ik weet niet om wel toestel het gaat, misschien overheen gelezen.Card Nox schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:15:
[...]
Bedankt voor het delen. Ik zal eens op zoek gaan naar filmpjes en eventuele ervaringen. Zijn die allemaal positief dan waag ik me er aan, anders wordt het inderdaad een zaak opzoeken. Dan is het wel een nadeel dat de telefoon zo goedkoop is omdat een reparatie dan relatieve gezien vrij duur zal zijn verwacht ik 😉.
[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 23-05-2016 12:24 ]
De reden waarom die Garmin e.d. toestellen zo duur zijn is omdat ze specifiek gemaakt zijn voor outdoor / indoor toepassingen en kan ook tegen een stootje. Een telefoon is niet gemaakt om te werken in een bos e.d. en met lompe kinderen. Verder kan ik je afraden om nu nog te investeren in (meerdere) Moto E toestellen, aangezien die al een jaar op de markt zijn.Balance schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:40:
Daarom zaten we nu te kijken of we hiervoor een goedkope smartphone konden inzetten. Het idee is dat kaarten / navigatie apps via wifi ingeladen worden en dan permanent op vliegtuigstand blijven staan. Daarbij heb ik de volgende vragen:Als iemand mij antwoord op de volgende vragen kan geven ben je een held!
- Hoe lang duurt het om (offline) een GPS fix te krijgen in moeilijke omstandigheden (binnen, in een bos etc.)?
- Als je een GPS fix hebt, hoe accuraat is deze dan en blijft deze goed behouden?
- Hoe goed werkt het elektronische kompas van de Moto E?
- Hoe lang gaat de batterij mee (GPS aan, vliegtuigstand en helderheid behoorlijk fel)?
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 07-06-2016 09:02 ]
[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 21-06-2016 14:44 ]
https://www.motorola.com/us/products/moto-g-play
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 21-06-2016 14:44 ]
Google Play services won't run unless you update Google Play services
[ Voor 122% gewijzigd door rens-br op 21-06-2016 14:47 ]
Wat gebeurd er als je op die link drukt? Wordt het dan geüpdatet? Mocht dat niet werken kun je via Google Play: Google Play Services proberen om het handmatig te updaten.
rens-br schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Wat gebeurd er als je op die link drukt? Wordt het dan geüpdatet? Mocht dat niet werken kun je via Google Play: Google Play Services proberen om het handmatig te updaten.
[ Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-06-2016 02:30 ]
Wat zie je als je de link opent op een desktop en dan op 'Installeer' druk?
Dit kan zeker. Ga maar eens naar:Kun je nergens de huidige versie van Play Services zien?
rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:24:
Wat zie je als je de link opent op een desktop en dan op 'Installeer' druk?
Op p.g.c ziet ie alleen mijn Nexus 7 die al maanden geleden een factory reset heeft gehad en met een ander
account is geinstalleerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-06-2016 10:28 ]
Sorry. Had daar over heen gelezen (en het was me waarschijnlijk niet helemaal duidelijk waar p.g.c. voor stond
Noperens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Sorry. Had daar over heen gelezen (en het was me waarschijnlijk niet helemaal duidelijk waar p.g.c. voor stond)
Staat de zichtbaarheid van je Moto E niet toevallig uit in de Play Store?
Dat is wel erg vreemd. Sta je wel met het goede account ingelogd?
9.0.83 (234-121911109), wat is dat nummer tussen haakjes?rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:24:
Daar staat de versie. Die is op mijn OnePlus One: 9.0.83 (438-121911109)
Volgens mij wel, ik heb laatst ook eens Google Photos sync aangezet en dat synced wel gewoon, ook op de website.rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Dat is wel erg vreemd. Sta je wel met het goede account ingelogd?
[ Voor 50% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-06-2016 11:08 ]
Dat staat netjes hier beschreven:Olaf van der Spek schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:05:
[...]
9.0.83 (234-121911109), wat is dat nummer tussen haakjes?
You'll see something like -XYZ where:
* X defines Android version:
0 for Android <5.0
2 for Android 5.0 and 5.1 starting with Play Services v8
4 for Android 5.0 and 5.1 before Play Services v8, Android >= 6.0 after
7 for Android 5.0
8 for Android TV
* Y defines CPU architecture:
1 for armeabi
3 for armeabi-v7a
4 for arm64-v8a
7 for x86
* Z defines DPI:
0 for universal
2 for 160
4 for 240
6 for 320
8 for 480
Misschien kun je dit nog proberen om het terug te krijgen in de Play Store.Volgens mij wel, ik heb laatst ook eens Google Photos sync aangezet en dat synced wel gewoon, ook op de website.
Ik heb het idee dat Play services wel gewoon up-to-date is maar dat er iets anders mis is waardoor sommige apps er geen goed gebruik van kunnen maken.
Van 109 (and look at the last 3 numbers in the parentheses) vind ik dus niks terug.
Ah ok. Ja ze hebben dat sinds versie 8.9 omgedraaid en je moet nu dus kijken naar de eerst 3 cijfers. Dat heeft te maken met de bovenstaande informatie. De rest van de cijfers zijn gewoon typenummer van de Googel Play Store.Olaf van der Spek schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Van 109 (and look at the last 3 numbers in the parentheses) vind ik dus niks terug.
Heeft niet mogen baten, ik denk dat ik maar voor de factory reset ga...rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:14:
Misschien kun je dit nog proberen om het terug te krijgen in de Play Store.
[ Voor 3% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-06-2016 18:16 ]
Onlangs heb ik deze telefoon gekocht. Op zich bevalt hij prima, maar dit lukt me niet, hij blijft aangeven dat het interne geheugen en de sdcard gescheiden gebieden zijn. Ik heb vier verschillende kaarten geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde aan.rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:57:
Ik kan het zelf niet testen maar volgens deze guide, kan je het zo instellen:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door grun93 op 30-07-2016 12:18 ]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Met welke app heb je dit getest? Met Google Play: Stagefright Detector of een andere?Olaf van der Spek schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:29:
Na een factory reset lijkt alles weer te werken.
Maar is de Moto E nou zo lek als een mandje?
[afbeelding]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Die ja, V 5.3.. maar als ik hem nu nogmaals draai komt ie met Not Vulnerable, hoe kan dat?rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Met welke app heb je dit getest? Met Google Play: Stagefright Detector of een andere?
[ Voor 13% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-08-2016 12:45 ]
Klopt, alleen de Gen 3 krijgt de update, Gen 2 niet. Ik wacht even totdat er iets stabiels met root en xposed rondzwerft maar het is een goed beginStefan22 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:16:
Ik zie dat Cyanogenmod 14 Beta ook al beschikbaar is voor de Moto E 2015. http://forum.xda-develope...od-14-moto-e-lte-t3463553
Lijkt me goed nieuws, aangezien de Moto E 2015 niet officieel geupdated wordt naar Android 7.0 denk ik.
Goede vraagOlaf van der Spek schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:41:
[...]
Die ja, V 5.3.. maar als ik hem nu nogmaals draai komt ie met Not Vulnerable, hoe kan dat?
Storage is ook vol, 4,5 van de 5 GB in gebruik. 2,3 GB apps, 287 MB other en verder wat klein grut, waar is die andere 2 GB gebleven?
SD kaart gebuiken biedt hier zeker geen oplossing.Olaf van der Spek schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:31:
SD-kaart gebruiken is momenteel de oplossing.
Motorola zegt 6.1 aan het testen te zijn, dus ik ben benieuwd.
Adaptable storage?mauspartyhouse schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
SD kaart gebuiken biedt hier zeker geen oplossing.
Veel app eisen een installatie op de interne storage waardoor je vanzelf schaakmat komt te staan...
Tnx voor de tip !
Dat werkt ook niet, mijn SD kaart heeft 28G vrij, maar krijg toch meldingen dat apps niet te updaten zijn vanwege storagespace.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Heb je hem als adoptable storage of als media/portable storage gekoppeld?MrMarcie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:18:
[...]
Dat werkt ook niet, mijn SD kaart heeft 28G vrij, maar krijg toch meldingen dat apps niet te updaten zijn vanwege storagespace.
Heb je zoiets als in dit screenshot?MrMarcie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:18:
Yup:grun93 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 04:24:
[...]
Heb je zoiets als in dit screenshot?
[afbeelding]
Het gaat vooral om wat bovenaan staat, in mijn geval 37,33 GB.
Aan de afbeelding te zien, is hij in ieder geval goed ingesteld. Misschien een rare vraag, maar hij draait toch wel op Android 6.0? Geen custom rom ofzo? Anders zou ik het niet weten.MrMarcie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:50:
Als ik Cache's leeg enzo met ccleaner en cache in settings apps dan gaat het soms wel. Maar veel was dat ook niet.
Alles is standard, niks mee gereommeld. Sim kaart flikkert ie er ook dagelijks wel 1 of 2 x uit zodat ik moet herstarten om 'm te laten herkennen. Is al een "Official Global version Xiaomi Redmi 3S Prime Octa core Mobile Phone Snapdragon 430 4100mAh 5.0" 3GB / 32GB" onderweg uit China, maar duurt bietje lang.grun93 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:16:
[...]
Aan de afbeelding te zien, is hij in ieder geval goed ingesteld. Misschien een rare vraag, maar hij draait toch wel op Android 6.0? Geen custom rom ofzo? Anders zou ik het niet weten.
Dat is sowieso al niet goed. Ik heb er zo'n Samsung EVO kaartje inzitten van 32GB en herstart hem eigenlijk nooit.MrMarcie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:25:
Sim kaart flikkert ie er ook dagelijks wel 1 of 2 x uit zodat ik moet herstarten om 'm te laten herkennen.
SIM KAARTgrun93 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:11:
[...]
Dat is sowieso al niet goed. Ik heb er zo'n Samsung EVO kaartje inzitten van 32GB en herstart hem eigenlijk nooit.
Verwijderd
Verwijderd
Zo lang je daar kunt komen kun je het root proces volgen en met een custom recovery een nieuwe rom erop flashen volgens mij.Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:36:
Dank je voor je reactie. Ik kom inderdaad in het recovery-menu, heb zonder succes de user-data proberen te wissen, daarna ook een poging gewaagd hem naar de factory-setting te herstellen, maar ik kom telkens weer in de bootloop terecht.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq