Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen vooral , verder alledaags gebruik & beetje werken (database, word, excel)
Bedoeling is wel dat ie redelijk futureproof is. Momenteel wil ik wel max settings, maar in toekomst is het gewoon kunnen spelen ook goed
Wat mag het systeem gaan kosten?
om & bij de 1500 is budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ondanks er veel afkeuring is voor een i7 voor game pc , wil ik deze toch wel voor futureproof te maken. Tegenwoordig vragen ze dat toch al ..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou dus op zijn minst een top i5 of i7 willen.
RAM 12GB minstens, liefst 16.
Minstens een GTX 960 , liefst hoger natuurlijk.
Voeding & koeling is me totaal onbekend ....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd goede tijden gehad met HP , maar de HP envy's zijn niet binnen budget met mijn voorkeuren ..
Intel ligt me meer dan AMD , maar maakt eigenlijk niets uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moet toch redelijk futureproof zijn, minstens enkele jaren op high settings zitten om dan af te dalen naar normal of low ...
Ga je overklokken?
NEE
Wat verwacht je van ons?
Een mogelijke build OF pc van Acer,HP, Asus, .... die reeds klaar zijn. Heb aan 2 winkels een offerte gevraagd voor custom build, maar heb nog niets ontvangen.
Bedankt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen vooral , verder alledaags gebruik & beetje werken (database, word, excel)
Bedoeling is wel dat ie redelijk futureproof is. Momenteel wil ik wel max settings, maar in toekomst is het gewoon kunnen spelen ook goed
Wat mag het systeem gaan kosten?
om & bij de 1500 is budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ondanks er veel afkeuring is voor een i7 voor game pc , wil ik deze toch wel voor futureproof te maken. Tegenwoordig vragen ze dat toch al ..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou dus op zijn minst een top i5 of i7 willen.
RAM 12GB minstens, liefst 16.
Minstens een GTX 960 , liefst hoger natuurlijk.
Voeding & koeling is me totaal onbekend ....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd goede tijden gehad met HP , maar de HP envy's zijn niet binnen budget met mijn voorkeuren ..
Intel ligt me meer dan AMD , maar maakt eigenlijk niets uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moet toch redelijk futureproof zijn, minstens enkele jaren op high settings zitten om dan af te dalen naar normal of low ...
Ga je overklokken?
NEE
Wat verwacht je van ons?
Een mogelijke build OF pc van Acer,HP, Asus, .... die reeds klaar zijn. Heb aan 2 winkels een offerte gevraagd voor custom build, maar heb nog niets ontvangen.
Bedankt