Hallo,
Ik heb sinds juli 2014 een Samsung Galaxy Trend Lite, maar ik merk dat meerdere apps er tegenwoordig niet goed meer op draaien, dat de telefoon in het algemeen langzaam is (dat was altijd al zo, maar sinds ik een ssd-pc heb ben ik te ongeduldig geworden), en ik kan mijn telefoon niet rooten met SuperSU (alleen maar met malware-achtige KingRoot).
Daarom zoek ik een:
Android telefoon die aan de volgende eisen moet voldoen:
rond de €200, minder is beter
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te bellen, film(pje)s mee te kijken, muziek mee te luisteren en om mee te gamen (met Drive Ahead! als benchmark
)
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee, maar ik heb ook nog niet gezocht. Ik vraag liever eerst hier wat handig zou kunnen zijn voordat ik verdwaal in de smartphonewereld. Een merk dat meer privacy meelevert is altijd fijn, de Android-GUI moet niet te veel verprutst zijn
Ik heb sinds juli 2014 een Samsung Galaxy Trend Lite, maar ik merk dat meerdere apps er tegenwoordig niet goed meer op draaien, dat de telefoon in het algemeen langzaam is (dat was altijd al zo, maar sinds ik een ssd-pc heb ben ik te ongeduldig geworden), en ik kan mijn telefoon niet rooten met SuperSU (alleen maar met malware-achtige KingRoot).
Daarom zoek ik een:
Android telefoon die aan de volgende eisen moet voldoen:
- compatible met CyanogenMod
- de clocksnelheid van de CPU moet minimaal 1.2GHz zijn
- minimaal 1GB RAM, hoe meer hoe beter
- schermdiameter minimaal 4"
- 3.5mm audio jack
- de helderheid moet lekker laag kunnen
- Intern geheugen van minimaal 8GB met 32GB MicroSD mogelijkheid
- Batterijduur van 8 uur of meer met bellen, minimaal een week stand-by
- liever geen selfie-camera, een enkele 3 megapixel camera aan de achterkant is goed genoeg
rond de €200, minder is beter
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te bellen, film(pje)s mee te kijken, muziek mee te luisteren en om mee te gamen (met Drive Ahead! als benchmark
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee, maar ik heb ook nog niet gezocht. Ik vraag liever eerst hier wat handig zou kunnen zijn voordat ik verdwaal in de smartphonewereld. Een merk dat meer privacy meelevert is altijd fijn, de Android-GUI moet niet te veel verprutst zijn