!!!Disclaimer: de "kast" moet niet mooi zijn maar gewoon functioneel!!! In mijn geval een windtunnel.
Omschrijving
De CrunchBak komt op locatie te staan waar alleen elektriciteit is en ik heb al eens gaan checken op Wi-Fi er zijn een paar hotspots in de buurt maar juist te ver, signaal is niet stabiel dan maar 3G/4G data abo. Ook nog een probleem waar ik tegen aan gaan lopen is dat de locatie zeeeer stoffig is.
Het plan:
Met resterend hout, een case maken waar alles in past dus eerst alles op meten en virtueel passend maken.

Hardware:
* pricewatch: ASRock A330ION
* pricewatch: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB @1.09GHz
* 3G/4G usb stick Huawei K5150
* pricewatch: Corsair VX550W
* 2 x 140mm ventilatoren
* 2.5 oude laptop hd (afbraak)
* ide 44p naar sata converter

Van het bouw proces heb ik geen foto's geschoten, maar het komt erop neer, je neemt wat hout afval en een combinee + wat vijzen en je krijgt:

en gesloten:

Nog leeg, ook zie je hier de 3g/4g usb stick en hdd met converter aan

Damn usb stick is te lang
, daar moeten we iets op vinden

een oud usb bracket

Plaatsje gevonden voor de 3g stick

De voeding met de vele draden waar ik maar een paar bundels van nodig heb

Aan de hdd zaten van die uitsteeksels, deze er even af gedremelt en dan past dat beter

*Alleen de sata kabel blijft niet goed zitten
Goed gevuld?

De R9 280X moet er nog bij en dan hopen dat de temps wat aan de redelijke kant blijven anders word het back to the drawing board.
Wanneer kun je de volgende update verwachten: als ik beslist heb wat de 280X gaat vervangen in mijn pc, wrs een firepro kaartje, maar die prijzen zijn zo van de pot gerukt (zelfs 2dehands).
Omschrijving
De CrunchBak komt op locatie te staan waar alleen elektriciteit is en ik heb al eens gaan checken op Wi-Fi er zijn een paar hotspots in de buurt maar juist te ver, signaal is niet stabiel dan maar 3G/4G data abo. Ook nog een probleem waar ik tegen aan gaan lopen is dat de locatie zeeeer stoffig is.
Het plan:
Met resterend hout, een case maken waar alles in past dus eerst alles op meten en virtueel passend maken.

Hardware:
* pricewatch: ASRock A330ION
* pricewatch: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB @1.09GHz
* 3G/4G usb stick Huawei K5150
* pricewatch: Corsair VX550W
* 2 x 140mm ventilatoren
* 2.5 oude laptop hd (afbraak)
* ide 44p naar sata converter

Van het bouw proces heb ik geen foto's geschoten, maar het komt erop neer, je neemt wat hout afval en een combinee + wat vijzen en je krijgt:

en gesloten:

Nog leeg, ook zie je hier de 3g/4g usb stick en hdd met converter aan

Damn usb stick is te lang

een oud usb bracket

Plaatsje gevonden voor de 3g stick

De voeding met de vele draden waar ik maar een paar bundels van nodig heb

Aan de hdd zaten van die uitsteeksels, deze er even af gedremelt en dan past dat beter

*Alleen de sata kabel blijft niet goed zitten

Goed gevuld?

De R9 280X moet er nog bij en dan hopen dat de temps wat aan de redelijke kant blijven anders word het back to the drawing board.
Wanneer kun je de volgende update verwachten: als ik beslist heb wat de 280X gaat vervangen in mijn pc, wrs een firepro kaartje, maar die prijzen zijn zo van de pot gerukt (zelfs 2dehands).
[ Voor 4% gewijzigd door Damic op 10-04-2016 13:56 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag