Hoi allemaal, zojuist mijn eerste build sinds een jaar of 10 afgerond. Alles netjes geïnstalleerd en toen het moment suprême, de eerste boot...
Maar helaas, na een seconde of 10/15 draaien gaat hij uit en 'herstart' na een tel of 5 weer. Hierbij heb ik geen beeld maar wel draaiende fans en brandende leds.
Het gaat om het volgende systeem:
[
Natuurlijk heb ik alle aansluitingen nagelopen, lijken allemaal goed te zijn. Daarna stap voor stap componenten losgehaald: ssd, videokaart en elk reepje geheugen, om en om. Steeds dezelfde reactie.
Hoe kan ik nu verder? Ik vermoed dat het moederbord of de voeding gaar is, naar welke? Wellicht beide terugsturen naar de webshop en iets anders kopen. Heb geen zin in oneindige reparatie-discussies met de webshop.
Ik heb helaas geen ander systeem om bijvoorbeeld de voeding of andere componenten te testen.
Maar helaas, na een seconde of 10/15 draaien gaat hij uit en 'herstart' na een tel of 5 weer. Hierbij heb ik geen beeld maar wel draaiende fans en brandende leds.
Het gaat om het volgende systeem:
[
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | Corsair Carbide 88R | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 60,95 | € 60,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 684,76 | |
Natuurlijk heb ik alle aansluitingen nagelopen, lijken allemaal goed te zijn. Daarna stap voor stap componenten losgehaald: ssd, videokaart en elk reepje geheugen, om en om. Steeds dezelfde reactie.
Hoe kan ik nu verder? Ik vermoed dat het moederbord of de voeding gaar is, naar welke? Wellicht beide terugsturen naar de webshop en iets anders kopen. Heb geen zin in oneindige reparatie-discussies met de webshop.
Ik heb helaas geen ander systeem om bijvoorbeeld de voeding of andere componenten te testen.
[ Voor 2% gewijzigd door RJeee op 10-04-2016 09:33 . Reden: Lijst aanpassing ]