Beste tweakers,
Ik heb ruim 11 jaar een 5.1 set van KEF (KHT 5005). Helaas heeft mijn subwoofer het onlangs begeven. Het betreft een KEF PSW2500. Ik heb hier op het forum wat gelezen, bijvoorbeeld het grote Subwoofer Topic en deze. Ik besef dat een goede sub 550 of meer kost, maar dit zit niet in mijn budget.
Wat is je budget?
Ik wil ronde de 200 euro uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gebruiken voor films en muziek. Dit is mijn apparatuur:
Denon AVR-X2200w receiver
Hitachi 42PD5200 plasma TV (ook 11 jaar geleden gekocht samen met de KEF set)
Kodi (Pi2)
Entone Kamai (Vodafone TV Box)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het heb een selectie gemaakt van een aantal subs op basis van reviews / forum reacties.
klipsch r-10sw, vanwege goede review hier.
klipsch r-12sw, ook vanwege review op zelfde link hierboven en omdat hij slechts 20-30 euro meer kost dan de r-10sw.
Jamo J10 omdat een vriend van mij deze sinds kort heeft en daar tevreden over is
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze 3 subs past het beste bij mijn set? Is er eventueel een andere die er beter bij zou passen? Waarom?
Ik heb ruim 11 jaar een 5.1 set van KEF (KHT 5005). Helaas heeft mijn subwoofer het onlangs begeven. Het betreft een KEF PSW2500. Ik heb hier op het forum wat gelezen, bijvoorbeeld het grote Subwoofer Topic en deze. Ik besef dat een goede sub 550 of meer kost, maar dit zit niet in mijn budget.
Wat is je budget?
Ik wil ronde de 200 euro uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gebruiken voor films en muziek. Dit is mijn apparatuur:
Denon AVR-X2200w receiver
Hitachi 42PD5200 plasma TV (ook 11 jaar geleden gekocht samen met de KEF set)
Kodi (Pi2)
Entone Kamai (Vodafone TV Box)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het heb een selectie gemaakt van een aantal subs op basis van reviews / forum reacties.
klipsch r-10sw, vanwege goede review hier.
klipsch r-12sw, ook vanwege review op zelfde link hierboven en omdat hij slechts 20-30 euro meer kost dan de r-10sw.
Jamo J10 omdat een vriend van mij deze sinds kort heeft en daar tevreden over is
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze 3 subs past het beste bij mijn set? Is er eventueel een andere die er beter bij zou passen? Waarom?
[ Voor 4% gewijzigd door MadSaid op 09-04-2016 23:50 ]