Mijn vraag:
Ik wil graag mijn game pc gaan upgraden. Heb een nogal oude amd processor en wil deze vervangen voor een Intel i5 6500, daarvoor zal ik ook een nieuwe moederbord nodig hebben. Nu ben ik op zoek naar een fysieke winkel waar ik dit kan laten, aangezien ik graag wil dat het goed gebeurd ( ik had al genoeg moeite met het plaatsen van een videokaart:P). Zou iemand mij kunnen vertellen welke winkels met fysieke locaties dit kunnen uitvoeren? Het liefst in de buurt van Haarlem.
Voor de volledigheid: Relevante software en hardware die ik gebruik:
Cooler Master Elite 431 Plus Groen,
500 Watt OCZ voeding,
Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz,
Standaard koeling,
MSI A55M-P33,
7.1 Geluidskaart,
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
500 GB SataIII Hardeschijf,
GeForce GTX 750 Ti Gaming,2GB GDDR5,VGA,DVI,HDMI
DVD Brander Optical Disc Drive,
AMD Radeon HD6530D 1GB,
51-in-1 Cardreader, 1Gbit netwerkkaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tot nu toe heb ik alleen de Mycom kunnen vinden. Het liefst zou de winkel zich in de buurt van Haarlem bevinden.
Ik wil graag mijn game pc gaan upgraden. Heb een nogal oude amd processor en wil deze vervangen voor een Intel i5 6500, daarvoor zal ik ook een nieuwe moederbord nodig hebben. Nu ben ik op zoek naar een fysieke winkel waar ik dit kan laten, aangezien ik graag wil dat het goed gebeurd ( ik had al genoeg moeite met het plaatsen van een videokaart:P). Zou iemand mij kunnen vertellen welke winkels met fysieke locaties dit kunnen uitvoeren? Het liefst in de buurt van Haarlem.
Voor de volledigheid: Relevante software en hardware die ik gebruik:
Cooler Master Elite 431 Plus Groen,
500 Watt OCZ voeding,
Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz,
Standaard koeling,
MSI A55M-P33,
7.1 Geluidskaart,
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
500 GB SataIII Hardeschijf,
GeForce GTX 750 Ti Gaming,2GB GDDR5,VGA,DVI,HDMI
DVD Brander Optical Disc Drive,
AMD Radeon HD6530D 1GB,
51-in-1 Cardreader, 1Gbit netwerkkaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tot nu toe heb ik alleen de Mycom kunnen vinden. Het liefst zou de winkel zich in de buurt van Haarlem bevinden.