Toon posts:

Full setup voor +-€1000 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk voornamelijk gamen, maar ook nog streamen en video/foto editen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1000.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een headset en een muis, ik heb eigenlijk de PC, een beeldscherm, en een toetsenbord nodig.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had dit in gedachten op een Amerikaanse site, maar volgens veel mensen klopt die prijs niet 100% in NL..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een Intel processor, en eigenlijk een Nvidia video card.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.

Ga je overklokken?
Ja, dit ben ik wel van plan.

Wat verwacht je van ons?
Het liefste gewoon een lijst met componenten die jullie aanbevelen, of bijvoorbeeld een suggestie voor 1 component.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Topic start is een beetje mager. Hoe meer informatie hoe beter we je kunnen helpen. Lijstjes van andere websites zijn niet toegestaan maak even een lijstje via : Handleiding Pricewatch

Verwijderd

Zet dat lijstje even in de pricewatch, werkt makkelijker;

Handleiding Pricewatch

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Zoals boven al staat maak even een lijstje. Werkt even makkelijk voor ons en de kosten berekend in NL prijs.

Over je onderdelen, veel komen uit de vorige generatie wat ik best wel zonde vindt. De huidige gen i5 6600K is ongeveer net zo duur is.
Ook als ik een moederbord nemen die die skylake socket ondersteund (LGA 1151) plus zal ik voor jou vereisten een 16GB DDR 4 RAM setje kopen. Is 30 euro duurder maar voor videobewerken en streamen is dat best wel fijn om het te hebben.
Daarnaast zie ik dat je geen SSD in je setup hebt. Dat is een mist have vooral voor deze prijsklasse en dat een SSD juist je pc zo snel maakt! Een 250GB SSD zal moeten voldoen.

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Verwijderd

Welke games speel je, op welke resolutie en op welke resolutie wil je streamen. Met welk programma stream je?
Neem voor je budget eens reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016 als uitgangspunt.

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:27:
Wat verwacht je van ons?
Het liefste gewoon een lijst met componenten die jullie aanbevelen, of bijvoorbeeld een suggestie voor 1 component.
Het is de bedoeling dat je zelf research doet en een opzetje maakt. Neem de bbg die abc gelinkt heeft als uitgangspunt. Anders wordt het teveel ik heb x budget, wat moet ik kopen.
De bbg die Micheal heeft gelinkt is een goed uitgangspunt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ergo op 07-04-2016 18:35 ]

Pagina: 1