Verwijderen User Review [ItsShowTimeZ] [EmCups]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 20:07
Beste Mods En/Of Admins,

Onlangs heb ik een Negatieve review voor Communicatie achtergelaten bij User EMcups, aangezien deze tweaker niet reageerde maar de advertentie al 2 dagen op verkocht stond nadat ik gereageer had. Vervolgens heeft deze tweaker 2 maal dezelfde Reactie in een beoordeling bij mij achter gelaten ( Wat al niet kan lijkt mij ), lijkt mij vrij onterecht.

Is hier wat aan te doen?

Mvg,

Michel ( ItsShowTimeZ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Dus dit is een verzoek om jou eigen onterechte review te laten verwijderen? Of een halve poging om How to - Feedback laten aanpassen te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit niet 24/7 op tweakers daar heb ik geen tijd voor. je kan zo een beoordeling verwachten als je een negatieven beoordeling achterlaat omdat ik niet reageer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsShowTimeZ
Dorus schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:06:
Dus dit is een verzoek om jou eigen onterechte review te laten verwijderen? Of een halve poging om How to - Feedback laten aanpassen te volgen?
Beste,

Mijn excuses als ik het onduidelijk heb neergezet, Het is een poging om de negatieve ( Onterechte ) review op mijn profile van Emcups te laten verwijderen, hij reageert erg kinderachtig op DM's en ook erg kortaf. Geen normaal gesprek mee te beginnen.

Tevens zag ik net dat hij deze ''Reactie'' op mijn review heeft achtergelaten via de Advertentie van mijn G25. Wat dus al niet klopt.

Daarnaast lijkt mij de UserReview sectie niet de sectie om reacties achter te laten.

Als mijn review bij Emcups ook verwijderd moet worden, So be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsShowTimeZ
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
ik zit niet 24/7 op tweakers daar heb ik geen tijd voor. je kan zo een beoordeling verwachten als je een negatieven beoordeling achterlaat omdat ik niet reageer!
Je had de advertentie al 2 of 3 dagen geleden op Gereserveerd / Verkocht gezet. Je bent dus wel degelijk op tweakers geweest, en een kleine reactie ''Sorry, set is al verkocht'''lijkt me geen tijdrovende handeling en had dit gedoe kunnen voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

of je liet gewoon geen negatieve beoordeling achter. probleem opgelost simpel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
ItsShowTimeZ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:32:
[...]

Beste,

Mijn excuses als ik het onduidelijk heb neergezet, Het is een poging om de negatieve ( Onterechte ) review op mijn profile van Emcups te laten verwijderen, hij reageert erg kinderachtig op DM's en ook erg kortaf. Geen normaal gesprek mee te beginnen.

Tevens zag ik net dat hij deze ''Reactie'' op mijn review heeft achtergelaten via de Advertentie van mijn G25. Wat dus al niet klopt.

Daarnaast lijkt mij de UserReview sectie niet de sectie om reacties achter te laten.

Als mijn review bij Emcups ook verwijderd moet worden, So be it.
Jammer dat ik een link post, en je deze helemaal niet bekijkt of leest. De spelregels voor het plaatsen van user reviews zijn vrij duidelijk: Geen deal, geen review. Je zult dus eerst moeten inzien dat jou review in beginsel fout was.

Vervolgens zijn wraakreviews ook niet de bedoeling natuurlijk, deze zou je dus ook kunnen laten verwijderen. Hoe je dat doet? Nou de How to - Feedback laten aanpassen die ik eerder noemde is vrij duidelijk, je gaat met elkaar in discussie via DM, (bijvoorbeeld, stel voor beide reviews te verwijderen), vervolgens post je hier (bijv.) simpelweg "Aub beide reviews verwijderen, we hebben het besproken via DM en zijn akkoord". Meer dan dat is niet nodig. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ondertussen al zo vaak verteld in dit forum: geen transactie = geen beoordeling. Ik heb dus beide beoordelingen over en weer verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.