Hi Tweakers,
De laatste tijd begon het steeds meer bij mij te jeuken om weer een fatsoenlijke game PC te kopen. Na 10 jaar op de 360 en One te hebben gespeeld ben ik er nu toch wel weer klaar mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik ga het systeem vooral gebruiken voor Counter-Strike Global Offense en het streamen van Hearthstone via Twitch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 600-800 euro uitgeven aan dit systeem.
[b] Ik heb een Logitech MX510 die het nog prima doet. Daarnaast een BenQ RL2455HM Monitor. Toetsenbord tik ik wel ergens op de kop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een i5 6400 Processor. Een degelijke Mid Range videokaart. SSD schijf van rond de 200 gig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde merkvoorkeuren. Wil vooral een goede bang voor mijn buck hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een beetje een discrete case (zonder raam en ledjes).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vroeger (10 jaar geleden) wel eens zelf een pc samengesteld. Verder heb ik de laatste jaren vooral op consoles gespeeld en ben hier eigenlijk wel weer klaar mee. Ik beschik helaas niet meer over de kennis over de moderne apparatuur dus ik hoop dat ik hier een goed advies kan krijgen. Alvast bedankt!
De laatste tijd begon het steeds meer bij mij te jeuken om weer een fatsoenlijke game PC te kopen. Na 10 jaar op de 360 en One te hebben gespeeld ben ik er nu toch wel weer klaar mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik ga het systeem vooral gebruiken voor Counter-Strike Global Offense en het streamen van Hearthstone via Twitch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 600-800 euro uitgeven aan dit systeem.
[b] Ik heb een Logitech MX510 die het nog prima doet. Daarnaast een BenQ RL2455HM Monitor. Toetsenbord tik ik wel ergens op de kop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een i5 6400 Processor. Een degelijke Mid Range videokaart. SSD schijf van rond de 200 gig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde merkvoorkeuren. Wil vooral een goede bang voor mijn buck hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een beetje een discrete case (zonder raam en ledjes).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vroeger (10 jaar geleden) wel eens zelf een pc samengesteld. Verder heb ik de laatste jaren vooral op consoles gespeeld en ben hier eigenlijk wel weer klaar mee. Ik beschik helaas niet meer over de kennis over de moderne apparatuur dus ik hoop dat ik hier een goed advies kan krijgen. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 33,55 | € 33,55 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 38,59 | € 38,59 |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | OCZ Trion 150 240GB | € 64,90 | € 64,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 666,44 | |
[ Voor 53% gewijzigd door Benniebangg op 05-04-2016 11:15 ]