dekilometerverzekering.nl -> kent iemand dit? deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vond een oud topic: dekilometerverzekering.nl -> kent iemand dit?

Zijn er inmiddels al nieuwe ervaringen bij de tweakers op dit forum?

Vind alleen wat op zeker.com (maar daar weinig ervaringen over bv. schade afhandeling, iets wat je niet nodig hoopt te hebben maar wel een van de hoofdredenen om een autoverzekering af te sluiten toch?).
Het gaat meer over zaken als prijs, helpdesk en dan natuurlijk alleen de uitersten (of heel lovend of heel afkrakend)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring mee, zit al heel mijn leven bij ZLM en paar jaar geleden op IAK overgeschakeld omdat ik buiten brabant/zeeland ging wonen en ze me nog meer korting gaven dan bij zlm haha.

Zo heb ik een Volvo V70N van 2001 bij IAK verzekerd beperkt casco met voorruitdekking. 12 schadevrije jaren en betaal ik 19 euro in de maand. Bij deze tent betaal ik 24 euro en mag ik nog geeneens meer dan 10.000 rijden haha. En dat is dan bij ASR Budgio???? Ze zijn niet eens een verzekeringsmaatschappij, maar gewoon een verzamelsite als gsmweb. Dus nee niet aan te raden, gewoon zelf verzekeringsmaatschappijen opbellen en laat ze maar berekenen telefonisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Volgens mij zij ook juist voor mensen die niet al te veel kilometers op jaarbasis rijden (<12000 km).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51
Ik ben nu bijna 2 jaar klant bij de kilometerverzekering. Toen ik mijn auto kocht en deze (all-risk) wilde verzekeringen kwam ik er achter dat dit bij zo een beetje alle traditionele verzekeraars veel geld ging kosten, voornamelijk vanwege het gebrek aan schadevrije jaren.

Daarbij rij ik weinig (<10.000 per jaar) waardoor deze verzekeringsvorm voor mij interessant is.
Voor en na het eerste jaar moest ik een foto van mijn kilometerstand delen voor een eventuele naheffing of teruggave.

2 Keer contact met ze gehad; 1 keer vanwege een steen door mijn ruit op vakantie; netjes afgehandeld. De 2e keer was vanwege de jaarlijkse opgave. Ik had het eerste jaar maar 7k kilometers gereden en zij wilden mijn maandbedrag aanpassen. Aangezien ik wist dat ik het jaar erop met de auto op vakantie zou gaan wilde ik het maandbedrag gelijk houden. Na flink wat discussie kon dit uiteindelijk toch.

Overall behoorlijk tevreden, al heb ik ze gelukkig niet vaak nodig gehad ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vhond schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:02:
Volgens mij zij ook juist voor mensen die niet al te veel kilometers op jaarbasis rijden (<12000 km).
???? ze zijn duurder met een limiet dan een normale maatschappij zonder limiet. Wat is daar logisch aan?? Ik rij weinig dus ik wil graag meer betalen aan verzekering. Haha dan moeten we kilometerheffing invoeren, als je minder rijdt moet je meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Ze hebben ook 2 verzekeringtypen: 1 MET bonus mailing regeling, 1 zonder. Op het moment dat je meer schadevrije jaren hebt wordt het aantrekkelijker om die MET BM regeling te nemen, anders is de andere optie echt geen dure optie lijkt het...

@Cheiron: grappig dat ze het maandbedrag al wilden gaan bijstellen, weet niet of zij ook profijt hebben van naheffen (bij te weinig betaalde kilometers??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vhond schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:28:

@Cheiron: grappig dat ze het maandbedrag al wilden gaan bijstellen, weet niet of zij ook profijt hebben van naheffen (bij te weinig betaalde kilometers??)
Het is al even geleden, maar volgens mij was de naheffing naar rato en niet een hoger percentage of iets dergelijks.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:30

Zenix

BOE!

Prima club. Nationale Nederlanden is de maatschappij die erachter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Slechte vergelijkingssite. Mijn huidige verzekering is in ieder geval goedkoper dan de goedkoopste daar en wordt niet meegenomen daar. Met 5000 km per jaar val ik toch echt zwaar binnen hun doelgroep zou je denken... De Nederlanden Van Nu zit ik bij...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
@Zenix: ze doen ook zaken met Voogd schijnt.

@dfrenner: Dat zou je zeggen. Ken 'De Nederlanden Van Nu' niet, ook eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bij mij zit Voogd en Voogd er inderdaad achter. Ik weet niet welke rol de NN nog speelt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1