dekilometerverzekering.nl -> kent iemand dit? Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 756 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:52

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik kwam dit toevallig tegen toen ik bezig was met een autoverzekering af te sluiten en ik kom gewoon zo'n 22 euro per maand goedkoper uit!!!

Ze kijken hier blijkbaar niet naar schadevrije jaren, maar naar hoeveel kilometers je rijdt.
Maar al geef ik meer aan dan ik verwacht te rijden, 25000, dan krijg je wat je te veel hebt opgegeven vergeleken met wat je daadwerkelijk hebt gereden terugbetaald!

92 euro of 70 euro per maand, dat vind ik nogal een verschil. Schadevrije jaren kun je erna wel gewoon meenemen naar een andere verzekeraar als je dat wil, dus die bouw je toch op. En je bent blijkbaar gewoon verzekerd bij Axa...

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben van plan deze te nemen, maar vroeg me af of mensen hier een addertje zien of slechte ervaring mee hebben...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-06 21:50
ik zou op 200 euro per jaar uitkomen terwijl ik via interpolis 80euro betaalde (p/m) en nu via independer ongeveer 40 euro per maand. wicked!

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
kieltju schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:59:
ik zou op 200 euro per jaar uitkomen terwijl ik via interpolis 80euro betaalde (p/m) en nu via independer ongeveer 40 euro per maand. wicked!
dus jij zou op zo'n dikke 16 euro per maand uitkomen ipv je 40 van nu?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Ik mag mijn auto niet verzekeren / leeftijd onjuist. Jammer.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

ze waren ooit eens bij BNR in een interview.
het is aantrekkelijk voor mensen met een relatief laag kilometrage.

staffels zijn er bij 'normale' autoverzekeringen ook, maar die treden zijn veel groter.
m.a.w. iemand die veel kilometers maakt is duur(der) uit met de kilometerverzekering

edit: ik kom in ons geval 12 euro duurder uit EN dan mis ik erg veel voordelige voorwaarden die we nu wel hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door paQ op 26-09-2007 21:34 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Net ook even gekeken (minder hoeven / moeten betalen is immers altijd interessant).

In (voor ons) beide gevallen zijn ze niet goedkoper. .

Via dekilometerverzekering.nl zou ik per jaar € 390,-- meer moeten betalen in totaal voor deze wagens. Niet echt een optie. (in ons geval is dat een verdubbeling van de verzekeringspremie)

(De ene wagen rijd max 6.000 per jaar, de andere 40.000+)

[ Voor 8% gewijzigd door Harry op 26-09-2007 23:01 ]

BMW 535D

Anoniem: 35978

Voor een eventueel addertje onder het gras zul je hun voorwaarden moeten napluizen. Misschien zijn er rigoreuze premieverhogingen bij een grotere overschrijding, of beperkingen in de uitkeringen. Voor zaken die flink goedkoper lijken is het altijd verstandig om de voorwaarden eens een keer goed door te lezen.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik mag mijn auto daar niet eens verzekeren.. "leeftijd wordt niet geaccepteerd"
Zal wel te jong zijn voor ze? (22)

Edit: ja dus.. je moet minimaal 24 zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xof op 26-09-2007 23:22 ]

Anoniem: 104562

Ik ruik vlees!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024

Ioniq 5 P45

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Nee hoor, ik wilde gisteren via independer.nl m'n autoverzekering afsluiten en op een of andere manier ben ik aan het googlen geslagen en kwam bij deze site. Was bang dat het onbetrouwbaar zou zijn.

Maar ik zag dat het pas vanaf 1 augustus 2007 van kracht is, dus dat is vast de reden waarom ik er nog niet van had gehoord. En zo te merken aan vorige reacties is niet iedereen hier goedkoper uit, wat me ook weer betrouwbaarder overkomt :)

ik reed nu ook zo'n 40000 km per jaar, maar ga m'n leaseauto inleveren en moet nu dus een eigen auto verzekeren. Ik had nu 25000 ingevoerd en kwam 22 euro goedkoper uit (WA-casco) dan een redelijke bij independer. Ik ga het dus maar eens afsluiten bij deze. 25000 zal ik niet halen, wat ik aan kilometers achteraf eronder zit, krijg ik ook nog wat van terug...ik ben benieuwd...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Steffie

Opaque

Voor motorrijders is het volgens mij in bijna alle scenario's duurder, zeker wanneer je al een paar schadevrije jaren hebt. Voor mij is het dat in ieder geval wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Steffie op 27-09-2007 09:34 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Steffie schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:34:
Voor motorrijders is het volgens mij in bijna alle scenario's duurder, zeker wanneer je al een paar schadevrije jaren hebt. Voor mij is het dat in ieder geval wel.
Ik heb er momenteel 0 en voor mij lijkt het dan wel makkelijk om op deze manier 'weinig' premie te betalen en zo schadevrije jaren op te bouwen. Had ergens op de site gelezen dat je die toch gewoon opbouwt...

M'n motor heb ik bij verzekeruzelf.nl verzekerd...

[ Voor 5% gewijzigd door Boy op 27-09-2007 09:40 ]

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49

krietjur

Where am I?

Wat ik me afvraag: hoe gaan ze controleren hoeveel kilometers je daadwerkelijk rijdt? Anders zou ik namelijk erg voordelig verzekerd kunnen worden (mits ze de kilometerteller niet checken) want mijn kilometertellert hapert nogal eens.. :+

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
krietjur schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:47:
Wat ik me afvraag: hoe gaan ze controleren hoeveel kilometers je daadwerkelijk rijdt? Anders zou ik namelijk erg voordelig verzekerd kunnen worden (mits ze de kilometerteller niet checken) want mijn kilometertellert hapert nogal eens.. :+
Ze gaan ervan uit dat ze je kunnen vertrouwen en je moet de stand doorgeven. Maar ze doen ook steekproeven...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verschillende verzekeraars zijn gestopt met het aanbieden van een kilometerverzekering... Zal wel een reden hebben... :P

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Boy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:49:
[...]

Ze gaan ervan uit dat ze je kunnen vertrouwen en je moet de stand doorgeven. Maar ze doen ook steekproeven...
Zouden ze ook niet af en toe met Stichting NAP bellen?

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49

krietjur

Where am I?

Tsja.. als ze qua stand puur kijken of het klopt.. dan is er niks aan de hand.. de stand klopt immers wel. Hij gaat alleen maar heel langzaam omhoog, omdat m'n teller het vrijwel nooit doet :+

Zodra ze de teller daadwerkelijk controleren zou ik natuurlijk wel het haasje zijn :)
Ik gok het er maar niet op.. :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
krietjur schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:25:
Tsja.. als ze qua stand puur kijken of het klopt.. dan is er niks aan de hand.. de stand klopt immers wel. Hij gaat alleen maar heel langzaam omhoog, omdat m'n teller het vrijwel nooit doet :+

Zodra ze de teller daadwerkelijk controleren zou ik natuurlijk wel het haasje zijn :)
Ik gok het er maar niet op.. :)
Verzekeringsfraude?

🌞🍃

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:27
Ik zou zelf 100 euro per jaar minder kwijt zijn bij deze lui, maar dan ga ik wel van 25.000km naar 15.000km terug (heb nu WA+ met SVI, rechtbijstandshulp, 25000km en 2 schadevrije jaren). Ik reed voorheen veel meer, maar sinds ik van baan veranderd ben rijd ik ipv 1000km per week hooguit nog 300km. Vond het wel wazig dat mijn kilometerstand rood werd aangegeven toen ik er 400.000 inzette, maar verder geen foutmeldingen van gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 20:00
Even een hele harde kick; is er iemand die dit destijds of recentelijk heeft afgesloten.
Ik rij met mijn auto namelijk maar 4 a 5000 km per jaar, dus ik bekijk nu alle opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Eddos schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:10:
Even een hele harde kick; is er iemand die dit destijds of recentelijk heeft afgesloten.
Ik rij met mijn auto namelijk maar 4 a 5000 km per jaar, dus ik bekijk nu alle opties :)
Ja, ik heb gewoon deze toen afgesloten. Als je over het aantal kilometers heen gaat, dan moet je later gewoon wat bijbetalen. Geen boete of iets dergelijks, maar wordt gewoon bijgesteld.

Kun je een beetje vergelijken met een voorschot op je energiekosten wat later bijgesteld wordt als je meer/minder hebt verbruikt.

Ik heb dit laatste gecheckt omdat ik waarschijnlijk eroverheen ga dit jaar ivm auto op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 20:00
Het ziet er allemaal wel goed uit namelijk, maar ben dan altijd nieuwsgierig naar ervaringen.
Die zijn wel goed dus? Ooit de verzekering nodig gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Eddos schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 06:42:
Het ziet er allemaal wel goed uit namelijk, maar ben dan altijd nieuwsgierig naar ervaringen.
Die zijn wel goed dus? Ooit de verzekering nodig gehad?
Ik heb er niet veel mee te maken gehad, geen aanspraak op hoeven doen (nog). Krijgt gewoon netjes de groene kaart gestuurd en dergelijk. Als je contact met ze opneemt via mail heb je aardig snel antwoord terug (ik meestal binnen uurtje geloof ik).

Het is nog steeds de goedkoopste die ik vind. Ik bekijk het gewoon jaarlijks.

[ Voor 10% gewijzigd door Boy op 14-08-2009 08:06 ]

Pagina: 1