Ik zelf Webmail (hotmail) handige is dat ik overal (op mijn werk) mijn mail kan lezen. En erg handig via MSN Mobile notificaties op mijn GSM via SMS
Verwijderd
pop en remote webmail die op server op m'n eigen doos draait dus: als ik thuis ben krijg ik het gewoon via POP binnen, als ik weg ga -> shutdown POP client en ik kan via webmail remote op m'n bakje mail lezen
Verwijderd
POP3, enkel als je op verlof bent en enkel gebruik kan maken van innet zijn Web-based dingen als hotmail en yahoo handig denk ik.
Verwijderd
POP mail.. kan ook gewoon lezen via twigger of eigen provider... Desnoods via eigen mobiele telefoon...
Waar kan je dat instellen? Ben benieuwd.Op zaterdag 23 juni 2001 13:00 schreef Niek het volgende:
...
En erg handig via MSN Mobile notificaties op mijn GSM via SMS
Verder gebruik ik pop3, werkt PERFECT en dan heb je tenminste niet dat eeuwige gezeik dat je mailbox vol zit... (als je 'm maar vaakt checkt dan)
Imap / Pop3 / Webmail
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
ook pop
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
chello mail -> pop3 (en soms web)
Hotmail -> webmail
schoolmail -> webmail
Hotmail -> webmail
schoolmail -> webmail
Pop3 bij euronet, teminste lekker grote inbox van 20mb ipv die schamele 2 mb bij hotmail.
POP3 in principe, maar op vakantie of op werk natuurlijk webmail. Via GMX.co.uk natuurlijk !
Verwijderd
pop3, alleen voor die gare sites waar je helemaal plat gespamt wordt gebruik ik mijn hotmail account
pop3
en op vakantie kan ik wel zonder me mail.
Of ik open ff een hotmail om naar huis te mailen.
en op vakantie kan ik wel zonder me mail.
Of ik open ff een hotmail om naar huis te mailen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Pop3.
Waarom?
Outlook Express is gewoon heel makkelijk en handig, lekker rap. Tuurlijk, beveiliging suckt en alles, maar dat kan mij geen reet schelen! Zo!
Webmail is omslachtig, maar wel nuttig als je iets anoniem wil doen, je IP komt dan niet in de metainfo (oid).
Waarom?
Outlook Express is gewoon heel makkelijk en handig, lekker rap. Tuurlijk, beveiliging suckt en alles, maar dat kan mij geen reet schelen! Zo!
Webmail is omslachtig, maar wel nuttig als je iets anoniem wil doen, je IP komt dan niet in de metainfo (oid).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
IMAP.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
b-tje een opsomtopic...
anyway, ik kan alle adressen zowel als webmail als popmail en via m'n phone checken. Ik vind zelf pop-mail het lekkerst werken.. omdat het sneller is, sim-pel.
anyway, ik kan alle adressen zowel als webmail als popmail en via m'n phone checken. Ik vind zelf pop-mail het lekkerst werken.. omdat het sneller is, sim-pel.
* R4NCOR gebruikt zowel POP3 als Hotmail Webmail.
Alleen POP3... zowel thuis als op school.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik gebruik zowel POP als webmail met hetzelfde adres en bovendien krijg ik van elk inkomende email een notificatie op m'n GSM. Ideaal gewoon zeker als je op iets zit te wachten.
Antenne en masten malloot
Ik alleen webmail, maar hoe krijg je die e-mail notificatie voor elkaar?
Heb je daar WAP voor nodig?
* Famoso gebruikt het ook beide
Hotmail etc voor mailinglists enzo en POP3 voor ŽnormaleŽ email
Hotmail etc voor mailinglists enzo en POP3 voor ŽnormaleŽ email
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
pop3 en als ik niet thuis ben lees ik dit web-based uit. en laat mijn server dus mailtjes verzamelen van andere pop3 accounts (fetchmail
)
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Nee, gaat gewoon via sms. Je moet eerst naar Genie gaan en daar een account aanvragen, Vervolgens ga je naar mobile.msn.com en daar vul je bij mobile device address je genie adres in bijv. naam@sms.genie.nlOp zondag 24 juni 2001 00:09 schreef Ares het volgende:
Beide pop3 thuis moet binnenkort op de mailserver komen en lezen via imap. En webmail voor rommel hotmail ed. Soms ook eens een mailtje versturen via de webmail van mijn provider.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik heb een Telfort abo met een Telfortonline emailadres. Is een van de standaard diensten van Telfort voor abonnees(helaas niet voor prepaid omdat sommige onderdelen geld kosten en nog niet direct afgerekend kunnen worden)Op zondag 24 juni 2001 00:09 schreef Ares het volgende:
Ik kan nl. zelfs de tekst van de email ophalen tot maximaal 1400 tekens geloof ik(kost me dan wel 9 sms'jes inkomend en dat kost geloof ik 20 ct per stuk maar die optie gebruik ik nooit). Als ik een notificatie krijg dan check ik meteen via webmail wat het is.
Antenne en masten malloot
vaag icon heb jij. is dat wat ik denk wat het is?Op zaterdag 23 juni 2001 17:24 schreef VlasBaard het volgende:
IMAP.
die komt er wel in hoor. tenminste. bij hotmail wel toch?Webmail is omslachtig, maar wel nuttig als je iets anoniem wil doen, je IP komt dan niet in de metainfo (oid).
This too shall pass
Verwijderd
Me too. Het enige probleem is dat je als je niet thuis bent, niet aan je reeds ontvangen mails kan. Da's soms wel lastig.Op zondag 24 juni 2001 23:14 schreef ReWinD het volgende:
Ik gebruik zowel POP3 als webmail..
None of the above. Mailbox van eigen SMTP lezen met pine/mutt
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
POPmail...
Thuis gewoon Outlook en op school twigger.
Gaat meestal nog sneller ook.
Thuis gewoon Outlook en op school twigger.
Gaat meestal nog sneller ook.
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
bij alle webmail providers wordt je ip ook gewoon meegestuurd.Op zaterdag 23 juni 2001 17:21 schreef Captain Pervert het volgende:
POP3/webbased bij mail.com/myrealbox.com
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Hier niet: http://webmail.cotse.com/freemail/.Op maandag 25 juni 2001 15:34 schreef Vangekkem het volgende:
bij alle webmail providers wordt je ip ook gewoon meegestuurd.
Hier ook niet (heb ik niet zelf uitgeprobeerd): [url="http://https://www.privacyx.com/"]https://www.privacyx.com/[/url]
Hotmail
Maar als het niet anoniem moet gebruik ik lekker POP-3, vind ik stukken prettiger werken.
Ik gebruik ook zowel popmail als webmail(hotmail) en dan ook nog eens popmail via webmail (met hotmail). Volgen jullie het nog
Dus popboxen leeghalen met hotmail...
ik geef jullie 1 url
:
GMX
Pop 3 én webmail
10 mb ruimte en laatste tijd erg reliable.
gewoon gratis dus he
GMX
Pop 3 én webmail
gewoon gratis dus he
Heeft myrealbox.com ook. Maar die heeft ook nog IMAP. En geen reclame.Op woensdag 27 juni 2001 00:51 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
ik geef jullie 1 url:
GMX
Pop 3 én webmail
gewoon gratis dus he
Waarom twee? Alleen myrealbox.com is toch wel genoeg?Op dinsdag 26 juni 2001 13:52 schreef brammus het volgende:
POP3/webbased bij mail.com/myrealbox.com
Verwijderd
Allebei.. kheb tig web acountjes die ik af en toe check, en m'n gewone mail heb ik in pop3
mad.scientist.com van mail.com omdat dat wat leuker klinkt...Op woensdag 27 juni 2001 01:22 schreef Onno het volgende:
[..]
Waarom twee? Alleen myrealbox.com is toch wel genoeg?
Die redirect naar myrealbox omdat dat (oa) pop3 is, eigen taal, en vrij snel !!!
En: No Commercialz die je om de oren vliegen...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
ik gebruik mailcity als webmail en nog 3 pop-accounts
Verwijderd
Allebei... 
POP3 roeleert grote tijd, maar...
mijn poging om m'n Hotmail account
te dumpen is mislukt door dat *#W$(
Messenger.

Iedereen stuurt mij nu weer zooi
naar de Hotmail-box, omdat dat zo
gemakkelijk is... pffffff.
Messenger.
Ik gebruik alleen POP, zowel zakelijk als prive.
Heb een beetje een afkeer tegen hotmail en dat soort gedoe. Werkt gewoon niet lekker vind ik.
Op m'n werk en thuis gebruik ik POP en als ik eventueel eens ver weg ben en ik verwacht belangrijke mail (komt nooit voor eigenlijk) kan ik het eventueel nog op m'n palm binnenhalen.
Kan me trouwens wel voorstellen dat als je bijv. nog op school zit je er wel voor kiest om hotmail te gebruiken, omdat dat soms niet anders kan daar.
Heb een beetje een afkeer tegen hotmail en dat soort gedoe. Werkt gewoon niet lekker vind ik.
Op m'n werk en thuis gebruik ik POP en als ik eventueel eens ver weg ben en ik verwacht belangrijke mail (komt nooit voor eigenlijk) kan ik het eventueel nog op m'n palm binnenhalen.
Kan me trouwens wel voorstellen dat als je bijv. nog op school zit je er wel voor kiest om hotmail te gebruiken, omdat dat soms niet anders kan daar.
Dat probleem herken ik ook jaOp woensdag 27 juni 2001 11:41 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Allebei...
Messenger.![]()
Ik ga straks denk ik maar eens een keertje kijken wat voor meuk er nou weer in m'n hotmailbox ligt.
Voor webmail kan ik me dat voorstellen ja. Voor Hotmail niet. Hotmail is goed bezien gewoon een van de slechtste webmail providers die er is. Weinig ruimte, irritante banners, niet eens POP of IMAP, enz.Op woensdag 27 juni 2001 11:44 schreef InZane het volgende:
en dan toch de bekendste zijn, al die newbies die ik ken zitten bij hotmailOp woensdag 27 juni 2001 12:38 schreef Onno het volgende:
[..]
Voor webmail kan ik me dat voorstellen ja. Voor Hotmail niet. Hotmail is goed bezien gewoon een van de slechtste webmail providers die er is. Weinig ruimte, irritante banners, niet eens POP of IMAP, enz.
POP3. Alleen op vakantie maak ik gebruik van de web-variant.
newbies bij hotmail?Op woensdag 27 juni 2001 17:07 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
[..]
en dan toch de bekendste zijn, al die newbies die ik ken zitten bij hotmail
hotmail is gewoon groot en betrouwbaar
met betrouwbaar bedoel ik dat ze 99.99% uptime hebben... en dat kan ik van de meeste (provider)pop3 niet zeggen....
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Pagina: 1