Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil met dit systeem gebruiken om te gamen, surfen en werkstukken maken. De games die ik wil spelen zijn Wargame Red Dragon (een real time strategie game) en Prepare3d (een vliegtuig simulatie game)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik heb ongeveer €1200 te besteden een paar tienjes meer maak niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Nee, want dit is mijn eerste game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. een: processor, moederbord, kast, fans, geheugen, voeding.
Ik denk nodig te hebben:
behuizing: Corsair vegance C70 green
prossesor: ik zou het niet weten maar een I5 6600 zou genoeg moeten zijn neem ik aan.
moederbord: AsrockZ170 Extreme4 omdat de reviews er goed uitzagen
gravishe kaart:
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G omdat die alles aan zou moeten kunnen.
ddr memorie: 16GB want dan heb ik altijd genoeg.
ssd: 250GB omdat ik van de lange laat schermen af wil.
hard drive: 1 tot 2 TB Omdat die goedkoper zijn dan ssd
voeding: 450W want ik denk dat dat voldoende is in vergelijking met andere builds
fans: Ik zou niet weten of ik extra fans nodig heb. Maar ik heb ze er bij gezet voor het geval dat.
CPU cooler: Omdat ik graag een stil systeem heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. De grootte van het systeem maakt niet uit. De hoeveelheid geluid maakt niet uit maar als het kan liever stil dan luid. Energieverbruik is niet echt een punt.Verder vind ik bang for the buck belangrijk.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? nee, ik ga niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? Ik heb graag een zo goed mogelijk systeem voor de laagste prijs. Het uiterlijk in de kast maakt niet uit.
Ik hoop dat dit zo duidelijk is en anders hoor ik het graag
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil met dit systeem gebruiken om te gamen, surfen en werkstukken maken. De games die ik wil spelen zijn Wargame Red Dragon (een real time strategie game) en Prepare3d (een vliegtuig simulatie game)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik heb ongeveer €1200 te besteden een paar tienjes meer maak niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Nee, want dit is mijn eerste game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. een: processor, moederbord, kast, fans, geheugen, voeding.
Ik denk nodig te hebben:
behuizing: Corsair vegance C70 green
prossesor: ik zou het niet weten maar een I5 6600 zou genoeg moeten zijn neem ik aan.
moederbord: AsrockZ170 Extreme4 omdat de reviews er goed uitzagen
gravishe kaart:
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G omdat die alles aan zou moeten kunnen.
ddr memorie: 16GB want dan heb ik altijd genoeg.
ssd: 250GB omdat ik van de lange laat schermen af wil.
hard drive: 1 tot 2 TB Omdat die goedkoper zijn dan ssd
voeding: 450W want ik denk dat dat voldoende is in vergelijking met andere builds
fans: Ik zou niet weten of ik extra fans nodig heb. Maar ik heb ze er bij gezet voor het geval dat.
CPU cooler: Omdat ik graag een stil systeem heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. De grootte van het systeem maakt niet uit. De hoeveelheid geluid maakt niet uit maar als het kan liever stil dan luid. Energieverbruik is niet echt een punt.Verder vind ik bang for the buck belangrijk.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? nee, ik ga niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? Ik heb graag een zo goed mogelijk systeem voor de laagste prijs. Het uiterlijk in de kast maakt niet uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 225,95 | € 225,95 |
| 1 | ASRock Z170 Extreme4 | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair Vengeance C70 (Military Green) | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Scythe Fuma | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Wit Twin Pack, 120mm | € 21,07 | € 21,07 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Seasonic G-series 450 watt | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.168,19 | |
Ik hoop dat dit zo duidelijk is en anders hoor ik het graag
[ Voor 14% gewijzigd door thijs-maasniel op 02-04-2016 19:47 . Reden: vraag van mede tweaker ]