Hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Kunnen jullie researche doen om een stevige en snellengame pc te maken de inhoud doe maar iets moois

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Zonder budget, of een lijst met games die je graag wilt spelen kunnen we natuurlijk niks.

Misschien is de Best Buy Guide van Tweakers iets voor je:
reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016

[ Voor 19% gewijzigd door Mithrildor op 02-04-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

is dit nu een troll of is dit gewoon echt niet weten wat te doen.

Allereerst voor advies zou ik proberen in DAA, voordat je daar op plemp mijn topic klikt eerst even de volgende links klikken en lezen.

DAA beleid
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016

Verder even een hele belangrijke uit het Desktop aankoop advies beleid
3. Verricht eigen onderzoek
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijstoptie in de Pricewatch. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn. Tevens kan je achteraf makkelijk berekenen hoe je alles zo goedkoop mogelijk in huis kan halen. Win-win!

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat Splitinfinitive zegt dus. Zoals je hier nu een topic hebt geopend is niet hoe het werkt.

Dit topic is gesloten.