Hallo medetweakers! :W
Voor mijn opa ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De enige eisen zijn:
- Internetten.
- Emailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zal 200 euro zijn. Maar liever eronder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al. Dit gaat enkel om de PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merkvoorkeuren.
Ik heb geprobeerd zelf een PC samen te stellen maar merkte dat ik vrij snel boven de 200 euro kwam..
Nu zag ik dit kastje voorbijkomen wat mij wel wat leek:
http://nl.aliexpress.com/...98-432c-8d07-c725c081b725
Of als alternatief:
pricewatch: Intel Compute Stick STK1AW32SC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieniveau en grootte maakt niet uit. Een SSD/Snel flashgeheugen is een must. (Geen haperingen / lange opstarttijden die werken verwarrend ivbm nogmaals klikken op snelkoppelingen e.d.)
Wat verwacht je van ons?
De oplossingen die ik heb gevonden voldoen volgens mij al, maar ik zoek eigenlijk wellicht nog meer bang voor buck. Of een bewezen alternatief waar iemand al ervaring mee heeft. Ik heb niet zo veel ervaring met barebones/AIO pc's.. Als het lukt om een systeem samen te stellen met losse componenten is dat ook prima natuurlijk!
Alvast bedankt!
Voor mijn opa ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De enige eisen zijn:
- Internetten.
- Emailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zal 200 euro zijn. Maar liever eronder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al. Dit gaat enkel om de PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merkvoorkeuren.
Ik heb geprobeerd zelf een PC samen te stellen maar merkte dat ik vrij snel boven de 200 euro kwam..
Nu zag ik dit kastje voorbijkomen wat mij wel wat leek:
http://nl.aliexpress.com/...98-432c-8d07-c725c081b725
Of als alternatief:
pricewatch: Intel Compute Stick STK1AW32SC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieniveau en grootte maakt niet uit. Een SSD/Snel flashgeheugen is een must. (Geen haperingen / lange opstarttijden die werken verwarrend ivbm nogmaals klikken op snelkoppelingen e.d.)
Wat verwacht je van ons?
De oplossingen die ik heb gevonden voldoen volgens mij al, maar ik zoek eigenlijk wellicht nog meer bang voor buck. Of een bewezen alternatief waar iemand al ervaring mee heeft. Ik heb niet zo veel ervaring met barebones/AIO pc's.. Als het lukt om een systeem samen te stellen met losse componenten is dat ook prima natuurlijk!
Alvast bedankt!
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."