Hallo medetweakers! :W
Op het moment werkt mijn opa op een 17" scherm met een laptopresolutie. Met display scaling op 150% lukt het hem om er op te werken, maar vele websites gedragen zich heel slecht en veel buttons (cookie warnings..) vallen buiten beeld waardoor het echt een hel is om te werken voor de beste man. Tijd voor vervanging!
Ik zoek een?
Groot beeldscherm.
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan 300 euro uitgeven. Hoe meer bang voor buck hoe beter natuurlijk, ben bereid meer uit te geven als er voor de beste man voordelen uit te halen zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit. Maar het formaat moet dusdanig groot zijn dat er met flinke scaling alsnog netjes gebrowsed kan worden. Ik dacht zelf aan 30" maar heb geen ervaring met werken op dit formaat. Ik vroeg me af of iemand daar misschien wat input op kon geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zal op zijn bureau komen te staan. Dus moet wel een voet hebben.
Wat ik tot nu toe gevonden heb:
Samsung T32E310EW (31,5")
pricewatch: Samsung T32E310EW Zwart
Asus VN289H 28"
pricewatch: Asus VN289H Zwart
BenQ GW2870H 28"
pricewatch: BenQ GW2870H Zwart
Ik heb totaal geen ervaring met beelschermen, scherpte backlight e.d. dus ik vroeg me af of iemand daar wat feedback op kon geven en of ik überhaubt wel in de goede richting denk..
Alvast bedankt!
Op het moment werkt mijn opa op een 17" scherm met een laptopresolutie. Met display scaling op 150% lukt het hem om er op te werken, maar vele websites gedragen zich heel slecht en veel buttons (cookie warnings..) vallen buiten beeld waardoor het echt een hel is om te werken voor de beste man. Tijd voor vervanging!
Ik zoek een?
Groot beeldscherm.
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan 300 euro uitgeven. Hoe meer bang voor buck hoe beter natuurlijk, ben bereid meer uit te geven als er voor de beste man voordelen uit te halen zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit. Maar het formaat moet dusdanig groot zijn dat er met flinke scaling alsnog netjes gebrowsed kan worden. Ik dacht zelf aan 30" maar heb geen ervaring met werken op dit formaat. Ik vroeg me af of iemand daar misschien wat input op kon geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zal op zijn bureau komen te staan. Dus moet wel een voet hebben.
Wat ik tot nu toe gevonden heb:
Samsung T32E310EW (31,5")
pricewatch: Samsung T32E310EW Zwart
Asus VN289H 28"
pricewatch: Asus VN289H Zwart
BenQ GW2870H 28"
pricewatch: BenQ GW2870H Zwart
Ik heb totaal geen ervaring met beelschermen, scherpte backlight e.d. dus ik vroeg me af of iemand daar wat feedback op kon geven en of ik überhaubt wel in de goede richting denk..
Alvast bedankt!
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."