wat houd dit nou precies in, ja heeft te maken met de bufferunderrun ofzoiets maar wat betekent dat dat??? graag duidelijke uitleg met een klein voorbeeldje...
thnx
Bernproof zorgt er voor dat als je een bufferunderrun krijgt dat je systeem gewoon verder gaat bij waar het is gebleven met branden...... (dit is in grote lijnen burnproof)
maar wat is nou precies bufferunderrun... sorry hoor maar ik snap hier de balen van dusOp zaterdag 23 juni 2001 12:08 schreef MadMax het volgende:
Bernproof zorgt er voor dat als je een bufferunderrun krijgt dat je systeem gewoon verder gaat bij waar het is gebleven met branden...... (dit is in grote lijnen burnproof)
je writer moet constant zijn buffer waar het te schijrijven spul instaat vol hebben, zodra deze leeg is mislukt je cd. dit komt omdat de cd in 1x af geschreven moet worden.
burnproof is een truukje dat de writer in staat stelt verder te gaan waaaar hij gebleven was als hij geen data meer heeft om te schrijven.
burnproof is een truukje dat de writer in staat stelt verder te gaan waaaar hij gebleven was als hij geen data meer heeft om te schrijven.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
lees ook dit maar ff:
Burnproof
hoe zit dat nou met dat burnproof
waar de search toch niet goed voor is
Burnproof
waar de search toch niet goed voor is
Burn proof is letterlijk dat de brander onthoud waar hij bezig was met branden zodat deze even de buffer kan bijvullen als deze helemaal leeg is. Vanuit daar kijkt hij op welke track van de cd zelf hij aan het branden is en gaat daar vrolijk verder. Klein probleempje wat kan ontstaan is dat 2 bitjes dubbel worden beschreven waardoor een proggie of muziek cd niet helemaal goed is.
Ooit heeft iemand me ook eens durven vertellen dat een buffer-underrun wordt veroorzaakt door een overvolle buffer.
* Felicia gelooft er dus niet in.
Ooit heeft iemand me ook eens durven vertellen dat een buffer-underrun wordt veroorzaakt door een overvolle buffer.
* Felicia gelooft er dus niet in.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
UTFS!!
In het kort gezegd, komt het erop neer dat je een cdtje niet meer verneukt als er een bufferunderrun plaats heeft. De brander kan wachten tot de buffer weer gevuld is om daarna gewoon door te branden.
Bufferunderrun wil zeggen dat de brander geen data meer krijgt omdat de buffer van de brander leeg is omdat de pc te druk is met andere dingen doen. Zonder burnproof mislukt je cdtje dan dus.
In het kort gezegd, komt het erop neer dat je een cdtje niet meer verneukt als er een bufferunderrun plaats heeft. De brander kan wachten tot de buffer weer gevuld is om daarna gewoon door te branden.
Bufferunderrun wil zeggen dat de brander geen data meer krijgt omdat de buffer van de brander leeg is omdat de pc te druk is met andere dingen doen. Zonder burnproof mislukt je cdtje dan dus.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
BurnproofOp zaterdag 23 juni 2001 12:14 schreef DR het volgende:
..
url's deden het niet...
Pagina: 1