[Forum] Abbr-knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
Ik zou graag een knop zien waarmee je snel abbr's in kan voegen. Het zou fijn zijn als deze hetzelfde werkt als de URL knop, dus een stuk tekst (de afkorting) selecteren en dan een pop-up krijgen waar je de volledige tekst in kan vullen.

Edit:
Het is handig als je veel vaktermen gebruikt. In de fotografie heb je bijvoorbeeld BSI sensoren, die een bepaalde hoeveelheid DR hebben die mede wordt bepaald door de SNR. Iedereen met verstand van fotografie weet waarover ik het heb, maar voor de rest is er de afkorting.

[ Voor 41% gewijzigd door Balance op 31-03-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Balance schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:16:
Ik zou graag een knop zien waarmee je snel abbr's in kan voegen. Het zou fijn zijn als deze hetzelfde werkt als de URL knop, dus een stuk tekst (de afkorting) selecteren en dan een pop-up krijgen waar je de volledige tekst in kan vullen.
Als er een knop moet komen om afkortingen in te voeren, is het dan niet sneller en gemakkelijk om gewoon het volledige woord te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

rens-br schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Als er een knop moet komen om afkortingen in te voeren, is het dan niet sneller en gemakkelijk om gewoon het volledige woord te typen?
Soms heb je te maken met bepaalde vaktermen oid dat uitleg vereist en kan je de abbr tag ook gebruiken. ;) Maar er zijn wel degelijk situaties waarbij je de afkorting schrijft, en voor de niet ingelijfden het toch volluit beschikbaar wilt hebben. Eerste situatie wat mij te binnen schiet is in grappen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou nog wel veel meer knoppen willen zien.

Er zijn genoeg functies die handig zijn en geen knop hebben momenteel.

Mooier zou zijn, misschien als karma- of abofeature, als je de toolbar zelf kunt indelen. Dat er dus van iedere functie een knop komt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
Goed idee, dit zou inderdaad een erg leuke feature zijn van de Karma-store!

[ Voor 11% gewijzigd door Balance op 20-04-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T L W R Standaard Poort Mappings zouden kunnen en zelfbedachten bijvoorbeeld Counter Waiting D D L T M.

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 10:41 . Reden: Too Long Wont Read - Don't DownLoad The Maps ]

Pagina: 1