14jarige (toekomstige) programmeur

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDNZN
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-10 08:14
Beste lezer.
Ik ben Daan, een jongen van 14 jaar en ik wil graag gaan programmeren in visual studio 2015. Ik ben eigenlijk een noob, maar wil het heel graag leren gezien ik in de 3e zit en na de 4e klas wil ik beginnen aan een opleiding in de it en mijn keus gaat dan uit naar programmeren. Ik heb Visual Studio 2015 geïnstalleerd op mijn computer (is een vrij verouderde maar alles werkt nog soepel misschien binnenkort een upgrade (denk zelf aan i5 6400+8/16GB RAM+Moederbord+SSD erin)
Specificaties (weet niet of dat heel relevant is):
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @2,4ghz
RAM: 4GB ddr2 667mhz
GPU: Sapphire hd7950 3gb with boost
HDD: Seagate 500gb 32MB cache 5400rpm sata

Ik heb gezien in Visual Studio 2015 dat je Windows/Android/iOS kunt programmeren erin allemaal in .NET voor zover ik kon vinden. Ik wil dus beginnen met leren hoe dit allemaal werkt, en heb gekeken voor cursusen 408,- en eentje van over de 2000 maar allemaal voor volwassenen. Nu kwam mijn vader (IT'er)dan met het idee om een boek te kopen om dit mee te leren (met oefenopgaven meen ik) maar ik weet niet precies welk boek ik hiervoor moet kopen of hoe ik dit allemaal het beste aan kan pakken. Iemand ideeën of tips? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In welke programmeertaal wil je gaan programmeren? Wat kon je vinden toen je zelf hier op zocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Microsoft Virtual Academy?
Kan gewoon voor nop. Ik heb daar ook C# voor beginners gedaan, super overzichtelijke en fijne online cursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:50
MVA inderdaad !

Voor Visual Studio hoef je overigens je PC echt niet te upgraden hoor.

[ Voor 20% gewijzigd door upje op 30-03-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er zijn zat (al-dan-niet gratis) online cursussen en boeken te vinden; we verwachten hier (ongeacht je leeftijd) wel een beetje eigen inzet (en dat dus ook terug te lezen in je topicstart). Dus ook voor jou geldt onze Quickstart ;)

Verder is er ons [Alg] Centraal boekentopic - part II

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 30-03-2016 19:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.