Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Is iemand hier bekend met ene "sam" uit Arnhem? Ik ben van plan daar een GTX970 van over te nemen en de beste man zegt partijen op te kopen en los te verkopen. Kaart is dus nieuw, maar zonder bon. (Wel fabrieksgarantie.)

Als deze persoon dat langer doet is hier iemand vast bekend met hem :) (Betrouwbaarheid etc.)

Hij is 1,5 jaar actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:24
Niet met deze verkoper bekend, maar bij mij gaan wel al enkele alarmbellen rinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je zonder bon weten of je fabrieksgarantie hebt? Als ie ze als partij opkoopt dan lijkt het me sterk dat het zonder documentatie gebeurt. Als het natuurlijk op een legale wijze gaat.

Voor hoeveel bied deze "Sam" ze aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:55:
Hoe kun je zonder bon weten of je fabrieksgarantie hebt? Als ie ze als partij opkoopt dan lijkt het me sterk dat het zonder documentatie gebeurt. Als het natuurlijk op een legale wijze gaat.

Voor hoeveel bied deze "Sam" ze aan?
300 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon gaan ophalen als je het niet vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom haal je dan deze niet?
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC

Kost je 12,95 euro meer maar dan heb je ook een bon. Dan weet je zeker dat je fabrieksgarantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik zou hem zeker ophalen als je die kaart wil kopen(het klinkt een beetje vaagjes), maar voor de 12,95 kan je hem net zo goed nieuw halen met bonnetje en 2 jaar garantie zoals Space al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is in het geheel geen technische vraag. Misschien dat het in Shopping Forum onderdak kan vinden...

Move VB -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Het gaat om deze:

pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

En ik ben van plan uiteraard lager te bieden. Daarmee scheelt dan al gauw een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Blijft n beetje eigen risico, stel de man is een oplichter dan ben je waarschijnlijk 300 euro lichter. (dus ophalen is veiliger, kan je het product ook nog zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit zijn aankoopbeslissingen en die zul je zelf moeten nemen. Zie Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie en SF Beleid:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Dit gaat nog niet eens over een winkel maar over een particuliere verkoper. Daar moet je heel erg voorzichtig mee zijn en dit klinkt niet verstandig, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jou. Hier kunnen we je echter niet verder mee helpen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.