Toon posts:

Beledigende Mods

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Als een topic gesloten wordt en een moderator beledigende opmerking(en) toevoegt, is dat acceptabel?

In dit geval voegde een moderator "tl;dr" toe. Ik vind dat hufterig en niet ter zake doende. Het gaat er niet om of een moderator een bericht te lang vind en of hij het las. De reden was dat er al een ander topic over hetzelfde onderwerp was. Dus dat hij het te lang vind of wel of niet las is irrelevant. Maar ik ben wel 5 uur bezig geweest om de moeite te nemen dat voor deze fora te schrijven. Ik heb dan geen behoefte om 5 uur werk weggezet te laten worden door 5 karakters!

:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lange tenen? en je kan niet je bericht copy-paste doen in het correcte topic?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik neem aan dat het gaat om Discussie Associatieverdrag Oekraïene Historisch perpsectief.

Je kan beter even contact opnemen met de mod in kwestie, wellicht bedoelde diegene het niet zoals jij het opvat. Ik denk namelijk dat je het gebruik van tl;dr daar wat te negatief inziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sterker nog, je leest de opmerking van DanielWW2 verkeerd. Maar dat zal hij je zelf ook wel uitleggen als je even contact met hem opneemt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff dat was wel een lange post ja. Kun je niet gewoon even een simpele populistische one-liner bedenken die iedereen begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:25
TL;DR ofwel een samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is er bij dit soort zaken een omslagpunt: te korte posts zijn geen goed uitgangspunt voor een discussie, maar te lange zeker ook niet. Ik gok dat een promillage van de bezoekers zo'n enorme lap tekst ook daadwerkelijk gaat doorlezen, hoe goed gefundeerd en opgebouwd ook. De vraag is of je je doel daarmee niet voorbij schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RoD schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:43:
Ik neem aan dat het gaat om Discussie Associatieverdrag Oekraïene Historisch perpsectief.

Je kan beter even contact opnemen met de mod in kwestie, wellicht bedoelde diegene het niet zoals jij het opvat. Ik denk namelijk dat je het gebruik van tl;dr daar wat te negatief inziet :)
^^ dat. En daarmee is dit topic zijn waarde ook kwijt. In LA praten we over beleidsissues. Mods die je consistent beledigen zou wel een topic waard zijn maar in dit geval is het gewoon een misverstand waar je met de mod in kwestie ook uit had kunnen komen. Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.