Toon posts:

Twee aparte beeldschermen via laptop/dockingstation

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo goedenmorgen,

Ik zit met de volgende vraag:
Ik heb hier een laptop met een port replicator. Een aansluiting is DVI, de ander is HDMI-diplaypoort. Er zit windows 10 op.

Nu probeer ik via de laptop en port replicator 3 aparte beeldschermen te krijgen. Dus laptop als hoofdscherm en de twee monitoren als aparte schermen. Via een splitter (DVI en VGA) krijg ik dat de laptop scherm het wel doet, maar windows 10 ziet de twee monitoren als een beeldscherm. Dat is dus niet de bedoeling.

Het is tevens ook mogelijk om alleen beeld op de monitoren te krijgen. Maar ik krijg nu maar of op 1 beeldscherm beeld met laptop of helemaal niet.

Iemand een tip of suggestie, ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

Koen

Alle reacties

Verwijderd

Via configuratiescherm, beeldscherm opties? En wanneer je je laptop in je Docking stopt je scherm open laten staan ? Kan je laptop dat wel aan ?
Kijk anders naar deze forum.

Laptop met triple monitor via docking station

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Begin eens met fatsoenlijke specs te geven. Het aantal schermen wat je tegelijk aan kunt sturen wordt door je (i)GPU bepaald. Soms zit er ook een extra GPU in de docking station, dus exacte typenrs van beide zijn noodzakelijk om antwoord te kunnen geven.

Oslik blyat! Oslik!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

http://lmgtfy.com/?q=how+to+extend+displays+windows+10

Als je laptop semi-antiek is, lees Core2Duo tijdperk met intel graphics dan kan ik je vast condoleren.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:20
Wij hebben hier op de zaak ook overal laptopjes met twee losse schermen via een dock, maar dat werkt alleen als de laptop zelf dicht blijft. Die GPU kan gewoon maar twee schermen tegelijk aan, dus dan is rap bekeken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En ik zit hier met eentje die twee externe schermen en nog z'n eigen scherm aanstuurt. Kan prima. Met mijn laptop. Relevantie voor TS zonder te weten waar het om gaat... waarschijnlijk vrij weinig.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1