Momenteel ben ik eigenlijk heel tevreden met de spullen en kwaliteit die ik heb, maar aangezien er tegenwoordig een kleine rond kruipt ben ik toch genoodzaakt om een andere oplossing te vinden.
Huidige setup:
Sony 55W905
Denon AVR X1000
Dali Zensor 7 (front)
Dali Zensor Vokal (center)
Playstation 4
KPN tv ontvanger
Logitech Harmony Smart Hub
De receiver staat in een tv meubel waarvan de klep open moet om te zorgen dat de boel niet te warm wordt. Ideale plek voor de kleine om op onderzoek uit te gaan met al die mooie knopjes.
Ik wil dus eigenlijk de speakers en receiver gaan inruilen voor een degelijke soundbar (+ sub)?.
Muziek wordt er bijna niet gespeeld, hoofd doel is films en series.
Ik heb natuurlijk al de lijst met soundbars nagelopen maar echt veel goede reviews zijn er niet echt te vinden.
Ik vind het belangrijk om de diaglogen goed te kunnen horen , dus een center speaker is hiervoor vereist(?)
Er moeten minimaal 2 apparaten via HDMI op de soundbar kunnen worden aangesloten.
En ik wil natuurlijk niet teveel inleveren op geluids kwaliteit al ben ik geen audiofiel.
De teufel cinebar 52 thx spreekt me wel aan maar heeft geen aparte center speaker.
Of kan een relatief goedkoop (300-500) euro mij ook tevreden stellen?
Huidige setup:
Sony 55W905
Denon AVR X1000
Dali Zensor 7 (front)
Dali Zensor Vokal (center)
Playstation 4
KPN tv ontvanger
Logitech Harmony Smart Hub
De receiver staat in een tv meubel waarvan de klep open moet om te zorgen dat de boel niet te warm wordt. Ideale plek voor de kleine om op onderzoek uit te gaan met al die mooie knopjes.
Ik wil dus eigenlijk de speakers en receiver gaan inruilen voor een degelijke soundbar (+ sub)?.
Muziek wordt er bijna niet gespeeld, hoofd doel is films en series.
Ik heb natuurlijk al de lijst met soundbars nagelopen maar echt veel goede reviews zijn er niet echt te vinden.
Ik vind het belangrijk om de diaglogen goed te kunnen horen , dus een center speaker is hiervoor vereist(?)
Er moeten minimaal 2 apparaten via HDMI op de soundbar kunnen worden aangesloten.
En ik wil natuurlijk niet teveel inleveren op geluids kwaliteit al ben ik geen audiofiel.
De teufel cinebar 52 thx spreekt me wel aan maar heeft geen aparte center speaker.
Of kan een relatief goedkoop (300-500) euro mij ook tevreden stellen?