Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Iemand hier net als velen online problemen met links na update naar iOS 9.3? Ik kan geen enkele link meer openen na de update zonder safari of welke app waar de link in staat dan ook...

Let op: deze reacties zijn afgesplitst van [iOS 9] Ervaringen & Discussie.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2016 11:36 ]

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ik kan ook helaas geen link meer openen in safari :/ behoorlijk slecht dit. even kijken of chrome install wel werkt

chrome werkt dus ook niet :(

[ Voor 12% gewijzigd door Erikie op 26-03-2016 14:51 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Links en url's worden gewoon opgevolgd vanuit mail, Safari, Tweakers enz. iOS 9.3, op dit moment geen iCloud Backup aanstaan, Siri staat uit en zoek met Spotlight alles uit. iCloud sleutelhanger uit, Safari en mail worden wel in iCloud opgeslagen.

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermanouk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:43
Gewoon de link of url ingedrukt houden. Dan in het verschenen menu de optie "openen in nieuw venster" kiezen. Lukt in ieder geval in Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 18:46
Hermanouk schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:26:
Gewoon de link of url ingedrukt houden. Dan in het verschenen menu de optie "openen in nieuw venster" kiezen. Lukt in ieder geval in Safari.
Werkt op mijn iphone 6 ook niet. Kan in mail, safari, chrome en wellicht meer apps geen links meer openen. Hoe kunnen ze software met zo'n bug (waar heel veel mensen last van hebben klik) uitrollen? Mijn telefoon werkt eigenlijk niet meer ( merk ineens hoe vaak ik op links klik :/ )

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Idem hier. Ipad 2 OS versie 9.2.1. Krijg via Google wel zoekresultaten, maar url's laden niet vanuit de zoekmachinesite. Krijg suggestie niet als ik url ingedrukt houd om in een aparte tab te openen. Safari lijkt dan compleet vast te lopen. Als ik url meteen intik in de adresbalk, werkt het wel.

Heb al Safari-zoeksuggesties uitgezet, restart device, ... geen verbetering.

[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 26-03-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:06
Hier ook, links werken op geen enkele manier,ipad 4, ios 9.3. Ook de site van Tweakers kan ik niet meer bereiken op de ipad, want ik kom niet langs de cookiemelding.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 19:33
hier ook nul link functionaliteit. En maar opscheppen over dat er tig betas zijn geweest. dan moet zoiets toch naar boven komen? Utter fail

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Schandalig dat het niet meer werkt! Sinds maandag heb ik 9.3 en had tot een paar uur geleden nergens last van. Nu heb in praktisch niet functionerende telefoon.

Ik betaal ruim €959 voor een telefoon en dit is wat ik er voor terug krijg. Apple moet zich diep diep schamen. Verder ben ik van mening dat de laatste jaren er aanzienlijk meer bugs en eigenaardigheden in iOS zitten dan de jaren daarvoor.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gek genoeg heb ik nergens last van en lijkt mijn watch juist beter te werken dan voorheen. (IPhone 5C + Watch)
Mijn vriendin heb ik ook nog niet horen klagen, dus die zal ook wel nergens last van hebben (iPhone 6 + Watch)

Hebben jullie al geprobeerd om een icloud backup te maken en dan de iPhone in DFU mode te herstellen?
Wat deze problemen klinken alsof er gewoon iets goed fout is gegaan tijdens de upgrade.

Overigens kunnen die GPS issues gewoon een hardware defect zijn, die toevallig nu naar boven komen. Maar zou eerst ff kijken wat hij na een herinstallatie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 27 maart 2016 @ 04:29:
Schandalig dat het niet meer werkt! Sinds maandag heb ik 9.3 en had tot een paar uur geleden nergens last van. Nu heb in praktisch niet functionerende telefoon.
Hier ook. Maandag (mijn 5S) geupdate en nergens last van. Tot en met gisteren werkte links gewoon zoals het hoort, maar sinds vanmorgen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Psycho_Mantis schreef op zondag 27 maart 2016 @ 09:23:
Gek genoeg heb ik nergens last van en lijkt mijn watch juist beter te werken dan voorheen. (IPhone 5C + Watch)
Mijn vriendin heb ik ook nog niet horen klagen, dus die zal ook wel nergens last van hebben (iPhone 6 + Watch)

Hebben jullie al geprobeerd om een icloud backup te maken en dan de iPhone in DFU mode te herstellen?
Wat deze problemen klinken alsof er gewoon iets goed fout is gegaan tijdens de upgrade.

Overigens kunnen die GPS issues gewoon een hardware defect zijn, die toevallig nu naar boven komen. Maar zou eerst ff kijken wat hij na een herinstallatie doet.
Omdat de bug er zo gefaseerd inschiet bij iedereen ben ik wel benieuwd welke van mijn instellingen jij ook hebt GerardVanAfoort in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"

Ook lees ik dat sommigen het kunnen oplossen door de zoekmachine van de default Google af te halen.
Zelf gebruik ik DuckDuckGo.

Vreemde bugs en issues samen met het niet kunnen activeren na de 9.3 update, en dit had niet mogen gebeuren na alle! 9.3 bèta's..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Dit lijkt echt een erge en volledige random bug te zijn. Mensen die zelfs geen 9.3 draaien, kunnen er opeens last van krijgen.

Heel vreemd trouwens dat dit nog niet door de grote nieuws-sites is opgepikt. Dit lijkt namelijk een van de grootste en ergste bugs van iOS ooit te worden.
Ik geef Apple tot maandagmorgen 10.00 uur de tijd om op z'n minst met een reactie te komen. Anders gaat de telefoon de verkoop in. Dit is volledig onacceptabel! Ik kan nauwelijks gebruik maken van de telefoon...
- tikken op links in safari, mail, etc. doet niets (alleen in safari klikken op een link die in hetzelfde domein blijft werkt)
- langer vasthouden op een link laat de gehele app (safari/mail/etc. hangen)
- klikken op een link in whatsapp laat whatsapp hangen.
- Volledige resets lijken niets uit te maken. Zodra je een back-up terugzet begint de ellende weer.

Good job Apple! Na fucking maanden testen en bèta's is dit het resultaat?? Waar is ds tijd gebleven dat het gewoon werkte? Dit soort problemen kwam je in het verleden op Android apparaten tegen, niet binnen iOS.

En het grootste irritatiepunt is misschien nog het volledig zwijgen van Apple zelf!

[ Voor 40% gewijzigd door MazeWing op 27-03-2016 11:15 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Eerst was er deze week een nieuwe build voor de iPad 2 (number 13E236) en update 9.3.1 zal wel snel volgen.

Toch lijkt dit meer op een server side ding! net als bij de Safari suggesties bug van januari 2016, dit was uiteindelijk vrij snel hersteld.
In combinatie met provider of DNS zou het ook meer verklaren waarom het zo random en gefaseerd is..

Misschien als tijdelijke fix alternatieve DNS adressen instellen? (OpenDNS, Google enz.)

Onacceptabel wil het overigens niet noemen, iOS krijgt meer functies, wordt complexer. Meer diversiteit in iDevices. Maar Apple begint wel te veranderen, nieuwe builds ipv wachten op een iOS update! En de iPhone SE gaat nog wel broertjes en zusjes krijgen in de iets betaalbare reeks zonder gelijk een plastieke 5c met mindere hardware voor de hoofdprijs te krijgen.

Bugs zijn vaak lastig maar niet te voorkomen, deze is erg ingrijpend voor veel gebruikers.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
I moet zeggen dat het wel hilarisch is dat @applesupport niet aangeeft dat het een bekend probleem is en dat eraan gewerkt wordt, maar gewoon een standaard riedeltje af gaat lopen

EDIT: ik denk niet dat het iets met DNS te maken heeft, maar eerder met hoe HTML etc geinterpreteerd worden. Alsof de brower(s) niet meer weten wat een URL is

[ Voor 31% gewijzigd door Jirnsum op 27-03-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik denk dat de gehele JavaScript engine volledig naar de klote is. Wanneer je dit uitzet in Safari kun je wel links openen. Langdurig op een link drukken laat nog steeds de boel hangen.

In andere apps kun je geen JavaScript uitzetten, waardoor zelfs links openen niet werkend te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Telefoon van mijn vriendin heeft het probleem met de links die niet openen ook.. Gisteren kwam ze vol trots met haar nieuwe 6s 64GB binnen maar nu kan ze hier alsnog niet gebruik van maken en moet ze nog steeds op haar oude 5C blijven werken.. :(

echt zuur dit! hoopt dat apple snel (enkele dagen) met een update komt..

wat apple support zegt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i6iKeIQ.png

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 27-03-2016 12:39 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Streup schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:59:
[...]

Heb ik ook inderdaad...
Nu opnieuw aan het installeren van een reservekopie van gisteren. Kijken of dat helpt. Opvallend dat de nieuwsberichten over iOS 9.3 bugs het hier niet over hebben want het is nogal ingrijpend voor de gebruiker.

Edit: Het lijkt erop dat Apple beloofd heeft morgen met een update te komen. Blijft vrij slecht dit... |:(
Edit2: Opnieuw installeren (eerst fabrieksinstellingen en daarna vanuit iCloud reservekopie van iOS 9.3 erop gezet) heeft geholpen
Edit3: Tijdens het opnieuw installeren van mijn apps is het probleem weer terug gekomen. Uitzetten van JavaScript zorgt ervoor dat ik in safari links kan openen maar het blijft irritant en vreemd...

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

MazeWing schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:57:
Ik denk dat de gehele JavaScript engine volledig naar de klote is. Wanneer je dit uitzet in Safari kun je wel links openen. Langdurig op een link drukken laat nog steeds de boel hangen.

In andere apps kun je geen JavaScript uitzetten, waardoor zelfs links openen niet werkend te krijgen is.
Opera Mini is de enige browser die extern kan renderen, deze laat iOS WebKit/Nitro JavaScript links liggen. Opera Mini blijft een gedrocht van een app zeg :( De app staat standaard op turbo, dit moet je echt op mini zetten, zie https://dev.opera.com/articles/opera-mini-and-javascript/
..Maar dan laden pagina's gewoon niet over Wi-Fi, wel over mobiele data.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Javascript uitzetten heeft bij mij geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

GerardVanAfoort schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Omdat de bug er zo gefaseerd inschiet bij iedereen ben ik wel benieuwd welke van mijn instellingen jij ook hebt GerardVanAfoort in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"

Ook lees ik dat sommigen het kunnen oplossen door de zoekmachine van de default Google af te halen.
Zelf gebruik ik DuckDuckGo.

Vreemde bugs en issues samen met het niet kunnen activeren na de 9.3 update, en dit had niet mogen gebeuren na alle! 9.3 bèta's..
Ik heb alles aan staan wat jij in je post opnoemt en heb ook google gewoon als default.
Maar ik heb dus echt geen last van deze bug, alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Ik draai zelf ook 9.3 maar heb echt nergens last van wat jullie allemaal aankaarten?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:08

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heb iOS 9.3 op een iPhone 6s plus 128Gb en heb zeer veel last van de klachten. Safari is gewoon onwerkbaar geworden, zeer matig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:27
Ter informatie Puffin brouwser doet het ook gewoon. Niet ideaal maar je moet iets java uitzetten maakt bij niets uit. In het begin hielp het om de zoekmachine op bing te zetten maar dat was van korte duur.

IPhone 6s 64gb 2 weken oud beetje jammer

Johan

snameroc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
5:35pm
AppleSupport's avatar
Apple Support @AppleSupport
We've heard reports of this issue and it's currently under review. Be sure to keep your software up to date in case a future release addresses this issue.

In the meantime, we do have two workaround options. Restarting the phone may allow links to work, but the issue can come back. You can also go into Settings > Safari > Advanced and turn off "JavaScript," that will allow links to work but some websites may not function properly without JavaScript.

We apologize for the inconvenience, and we'll have a permanent solution as soon as possible.
Als antwoord op een bericht waarin ik had aangegeven dat resetten en Javascript uitzetten niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Mijn iPhone6 op 9.2.1 vertoont geen problemen, idem voor de iPad 4 van mijn vrouw die op dezelfde versie zit.

Mijn iPad Air op 9.2.1 vertoont wel de problemen. Gewoon zo van zelf gekomen, zonder een update uit te voeren. Als ik wil updaten naar 9.3, krijg ik de melding dat ik niet verbonden ben met het internet, wat natuurlijk de reinste onzin is. Ik vraag me dan ook af hoe Apple een update / fix gaat doorvoeren voor dit probleem?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-08 16:16
Links werken hier ook niet, heb support uitgelegd dat dit niet werkt, zeker niet in EU waar we cookies moeten accepteren die 99 van de 100x met javascript werken. Onacceptabel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Benieuwd als morgen de zakenwereld ontwaakt (uiteraard in landen zonder 2e paasdag). Ik geef Apple nog 13 uur voor Eem reactie anders gaat ie nog steeds de verkoop in.

Wel grappig om te lezen wat voor advies sommige mensen krijgen. Las op macrumors het verhaal van iemand die het advies kreeg safari te verwijderen en opnieuw te installeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:34
Hier ook hetzelfde probleem met links op m'n iPhone 6.
Vreemd genoeg begon het gisteren vanuit het niets onder iOS 9.2.1 :?

Er was niks geüpdate, gewoon spontaan rond ca 21u wilde hij geen links meer verwerken.
In m'n naïviteit ge-update naar 9.3 in de hoop dat dat het zou oplossen, maar uiteraard geen soelaas!

Hoop nu op een patch binnen enkele dagen...?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

MazeWing schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:53:
Benieuwd als morgen de zakenwereld ontwaakt (uiteraard in landen zonder 2e paasdag). Ik geef Apple nog 13 uur voor Eem reactie anders gaat ie nog steeds de verkoop in.

Wel grappig om te lezen wat voor advies sommige mensen krijgen. Las op macrumors het verhaal van iemand die het advies kreeg safari te verwijderen en opnieuw te installeren 8)7
.

[ Voor 27% gewijzigd door GerardVanAfoort op 28-03-2016 11:22 . Reden: na nieuws update ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
MazeWing schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:07:
Dit lijkt echt een erge en volledige random bug te zijn. Mensen die zelfs geen 9.3 draaien, kunnen er opeens last van krijgen.

Heel vreemd trouwens dat dit nog niet door de grote nieuws-sites is opgepikt. Dit lijkt namelijk een van de grootste en ergste bugs van iOS ooit te worden.
Ik geef Apple tot maandagmorgen 10.00 uur de tijd om op z'n minst met een reactie te komen. Anders gaat de telefoon de verkoop in. Dit is volledig onacceptabel! Ik kan nauwelijks gebruik maken van de telefoon...
- tikken op links in safari, mail, etc. doet niets (alleen in safari klikken op een link die in hetzelfde domein blijft werkt)
- langer vasthouden op een link laat de gehele app (safari/mail/etc. hangen)
- klikken op een link in whatsapp laat whatsapp hangen.
- Volledige resets lijken niets uit te maken. Zodra je een back-up terugzet begint de ellende weer.

Good job Apple! Na fucking maanden testen en bèta's is dit het resultaat?? Waar is ds tijd gebleven dat het gewoon werkte? Dit soort problemen kwam je in het verleden op Android apparaten tegen, niet binnen iOS.

En het grootste irritatiepunt is misschien nog het volledig zwijgen van Apple zelf!
Mee eens, paar maanden geleden was er toch ook zo een grote bug? Apple is Apple niet meer met dit soort rotzooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Er is een update op 9to5mac en iculture. Het probleem schijnt een crashende "shared web credentials" api te zijn. Dit wordt getriggered door apps die hier gebruik van maken. Booking.com is zo'n voorbeeld.

Nog steeds heeft Apple niets laten horen. Een update die over enkele dagen verschijnt is volledig onacceptabel! Ik hoop zo dat het internet straks ontploft wanneer een groot deel van de zakelijke wereld dit probleem gaat ondervinden. Ik verwacht zakkende AAPL-aandelen vanaf 15.30 uur (opening Wallstreet).

Apple slaat, zeker met hun 0,0 communicatie hierover, een flater van epische proporties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MazeWing schreef op maandag 28 maart 2016 @ 04:12:
Ik verwacht zakkende APPL-aandelen vanaf 15.00 uur (opening Wallstreet).
Wat heeft een oliemaatschappij hiermee te maken? Overigens opent de NASDAQ om 15:30 dus ik zou een half uurtje wachten als ik jou was.

Also, doe effe normaal man.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 28-03-2016 04:31 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

CyBeR schreef op maandag 28 maart 2016 @ 04:26:
[...]

Wat heeft een oliemaatschappij hiermee te maken? Overigens opent de NASDAQ om 15:30 dus ik zou een half uurtje wachten als ik jou was.

Also, doe effe normaal man.
Fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
dus...

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Laatst online: 10-09 19:07
snameroc schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:17:
Ter informatie Puffin brouwser doet het ook gewoon. Niet ideaal maar je moet iets java uitzetten maakt bij niets uit. In het begin hielp het om de zoekmachine op bing te zetten maar dat was van korte duur.

IPhone 6s 64gb 2 weken oud beetje jammer

Johan
ah dat is nou jammer, als je iphone nog maar 1 week oud was geweest had ie het wel gedaan 8)7 :+

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Graag een beetje ontopic blijven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2016 11:03 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Het valt mij op dat ik een iPhone 6S waarbij ik Engels heb ingesteld bij het eerste keer configureren het probleem met de links niet hebt en bij dezelfde telefoon (iPhone 6S) met zelfde iOS, maar dan Nederlands het probleem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er is toch al een iOS 9.0 topic?

Ik heb deze "bug" trouwens niet op mijn iOS apparaten. Mijn vriendin ook niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
De reacties in dit topic zijn afgesplitst van [iOS 9] Ervaringen & Discussie. Specifieke vragen en problemen verdienen altijd hun eigen topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:36:
Er is toch al een iOS 9.0 topic?

Ik heb deze "bug" trouwens niet op mijn iOS apparaten. Mijn vriendin ook niet.
Het topic werd wel overspoeld met onduidelijkheid (ben ik ook debet aan :)) Maar zolang Apple geen fix uitbrengt of duidelijk communiceert kan dat het topic aardig doen ondersneeuwen ;)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik had het gisterochtend ook. Ik ontdekte het toen ik in afbeeldingen aan het snuffelen was op Google en ik een paar links probeerde. Stond er niet echt bij stil, omdat ik het even druk had met iets anders. Later op de dag las ik over dit probleem en bij mij heeft een simpele restart gewerkt. Nergens geen last meer van op mijn i6s+ en ook niet op de Air2 en Mini2.

Hoop dat het snel opgelost wordt voor iedereen. Het is wel raar dat niet iedereen er last van heeft.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

De bug is ook al langer gaande en ook op de iPhone 6/6s Plus.

6 maart MacRumors: http://forums.macrumors.c...-safari-and-news.1959917/
30 januari! Apple Support Communities: https://discussions.apple.../7442924?start=0&tstart=0
Opgemerkt door: Stiggy in 'nieuws: Bug in iOS 9 maakt openen links in Safari onmogelijk' op de fp

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Echt een superbug dit en super irritant. Ik heb een Iphone 5S 16 GB en mijn links in email/Chrome/Safari werken allemaal niet meer. Google kan ik wel nog in zoeken maar restarten of afsluiten maakt allemaal niets uit. Mijn Iphone 5S blijft ook nu hangen en diverse apps werken voor geen meter meer.
De update naar 9.3 krijg ik een melding dat mijn Internet verbinding zoek is dus niet aanwezig is dus in principe zit ik links en rechts vast met deze IOS. Ik ga mijn Iphone denk ik maar resetten. Er is namelijk ook weer een andere bug aanwezig, bij het opladen doet mijn touchscreen het bijna niet meer (reageert ook gewoon simpel weg niet en de fingerreader werkt dan ook niet meer).
Mijn andere Iphone 5S heeft er gelukkig geen last van.

Ik dacht het al eerder te merken want er is volgens mij ook een bug met de email want deze wordt ook niet goed gepusht meer.

[ Voor 3% gewijzigd door itsalex op 28-03-2016 14:48 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

In het geüpdatet topic op iCulture zei iemand dat ook Firefox voor iOS wel werkt, proberen waard?
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/ios/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GerardVanAfoort schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:11:
In het geüpdatet topic op iCulture zei iemand dat ook Firefox voor iOS wel werkt, proberen waard?
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/ios/
Puffin Web Browser doet het ook gewoon. Goede tip en goede browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb het probleem hier ook op iPad mini 2 met iOS 9.2.1.
Restore gedaan, geen oplossing. Probleem is er niet als je JavaScript uit zet in Safari, maar dan krijg je weer andere problemen. Uitzetten van JavaScript heeft geen effect in Chrome, daar blijft het niet werken.
Andere iApparaten in huis hebben het probleem niet.
Slordig van Apple... Hopelijk lossen ze het snel op. Als iemand een workaround vindt, hoor ik het graag...

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Volgens iOS developer (apps) Steven Troughton-Smith gebeurd er het volgende:
In iOS 9 Apple introduced Universal Links, these allow app developers to associate their website and app, so links to the website can open the app up automatically if installed. For example, following a link to a Guardian article opens up the Guardian app to that specific article instead of their website. [...]

It looks like there's a bug in iOS that completely breaks the Universal Links if it gets served an app association file that's too large. [...]

It seems that the large size of their file, due to it having every URL from their website inside it breaks the iOS database on the device. Apple allows you to have pattern based matching, so instead of having to include every hotel's URL in the association file, Booking.com could just put /hotel/* to match all the hotels on their site.
* en iCulture meld her en der in hun artikel dat Apple beloofd heeft binnen een paar dagen met een update te komen.. Nee, Apple heeft nog helemaal niks gecommuniceerd anders had dit zeker al wel op 9to5Mac, MacRumors enz. gestaan. Te verwachten is het wel ja. Blijft een vreemde schrijfwijze/journalistiek daar bij iCulture

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Even verderop blijkt maar weer dat ze het bij Apple nog niet helemaal doorhebben...
applehelpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perboemski schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:11:
[...]

Even verderop blijkt maar weer dat ze het bij Apple nog niet helemaal doorhebben...
[afbeelding]
. Hmmm interesting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snameroc
Bij Iculture las ik dit.
Paul Pols

7 minuten geleden

Het komt niet alleen voor op iOS 9.3, ik had hier ook last van op iOS 9.0.2 na het gebruik van de Booking.com app. Ik heb het inmiddels op weten te lossen dankzij filesystem access (jailbreak).

Je kunt SharedWebCredentials (swcd) uitzetten in het bestand /Library/LaunchDaemons/com.apple.swcd.plist door de waarde van com.apple.SharedWebCredentials op false te zetten.

Na een reboot werken linkjes dan gewoon weer!

weet iemand hoe ik dit kan doen?

johan

snameroc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

snameroc schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:24:
Bij Iculture las ik dit.
Paul Pols

7 minuten geleden

Het komt niet alleen voor op iOS 9.3, ik had hier ook last van op iOS 9.0.2 na het gebruik van de Booking.com app. Ik heb het inmiddels op weten te lossen dankzij filesystem access (jailbreak).

Je kunt SharedWebCredentials (swcd) uitzetten in het bestand /Library/LaunchDaemons/com.apple.swcd.plist door de waarde van com.apple.SharedWebCredentials op false te zetten.

Na een reboot werken linkjes dan gewoon weer!

weet iemand hoe ik dit kan doen?

johan
Jawel, jailbreaken. Dit kan nu alleen als je nog iOS 9.1 of ouder hebt met Pangu.
Think twice before jailbreak! Security holes kunnen dankbaar misbruikt worden bij oudere/gemodificeerde firmware!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hier ook een slachtoffer van iOS 9.3 die zijn linkjes niet meer kan openen :(. Ben zelf een gebruiker van de iPhone 6s plus 64gb.

Hopelijk komt er snel een fix want dit is wel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Nu online
Hier een Iphone 6 met het issue maar je merkt pas hoe vervelend het is als je hier last van hebt... Pfff

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Hier ook het probleem met een iPad Mini 2 en iPhone 6S. De iPhone van mijn vrouw nog niet geupdate.
Wij gebruiken wel allen de booking.com app.. deze heb ik ook verwijderd (na een restart), helaas mocht niet baten.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
Ik heb ook al enkele dagen een browser die niet werkt. Begint nu wel irritant te worden. De enige fix voor zover ik nu lees is gewoon een complete restore zonder backup? Daar ben je wel een paar uurtjes mee bezig voordat alles weer is ingesteld.. En dan heb je nog de kans dat het weer fout gaat.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik heb gisteren bij een 'slachtoffer' gewoon de webcache/credentials leeggemaakt en 't begon weer te werken. Heb nu geen toestel om het opnieuw te testen.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Nu online
iworx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:03:
Ik heb gisteren bij een 'slachtoffer' gewoon de webcache/credentials leeggemaakt en 't begon weer te werken. Heb nu geen toestel om het opnieuw te testen.
Hoe doe je dit precies?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
miel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Hoe doe je dit precies?
Settings > Safari > Clear History & Website Data.

In 9.3 kan je onder 'Advanced' ook naar 'Website data' en daar de specifieke site er van tussen halen.

[ Voor 21% gewijzigd door iworx op 29-03-2016 10:14 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Voor de duidelijkheid: dit is niet een iOS 9.3 probleem.
Apple support suggereerde om de iphone te recoveren, en dan nieuwe software (9.3) weer te installeren. Ik heb echter een 9.2.1 gerecovered van maanden geleden. Dit geeft na ongeveer 10 uur probleemloos te hebben gewerkt opnieuw problemen.

Dit keer begon het nadat ik in whatsapp een Funda link wilde aanklikken. Mogelijk dat dus ook de Funda app (in NL) problemen geeft.
Deleten van zowel Funda app als Booking.com app heeft geen zin.

Ik ben bang dat het wachten is op fix vanuit Apple.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 13:23
Ik heb het voorlopig zo opgelost:
- restore als nieuw device
- alleen de apps installeren die essentieel zijn voor mij (bijv whatsapp, ING app)
- bij het installeren van de apps bewust gekeken of ze niet recent een update hebben gehad (het probleem begon bij mij een dag of 3 geleden)
- automatische updates van apps uitschakelen en geen handmatige updates installeren

Alles werkt nu en ik wacht wel totdat Apple 9.3.1 uitbrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ik heb echt nergens last van.
Kom van de laatste iOS 9.3 beta mijn OTA update was dan ook 1,5GB ipv het kleinere bestand wat de niet-beta gebruikers kregen.
Heb een 6s 64gb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vandaag of donderdag om 20:00... 9.3.1?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hier nog een gebruiker met iPhone 5 i.c.m. iOS 9.2.1 (13D15). Vanaf gisteren plots geen URL meer te openen in Safari, maar ook niet vanuit WhatsApp. Vlak voordat ik het probleem heb opgemerkt nog succesvol gewerkt met AirBnb app en ook met Booking.com app.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Op iculture hebben ze een uitgebreide uitleg over dat de crash wellicht door de app van booking.com veroorzaakt zou worden maar dat verwijderen niet meteen het probleem zou oplossen.
http://www.iculture.nl/ni...urls-linkjes-openen-niet/

Vanavond maar eens een restore doen zonder booking app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Hier een tweetal 5Sen en een iPad mini retina allen op 9.3.0 en nergens last van.

Zo dat mag ook eens gezegd worden. Wat ik dan wel had vandaag is dat ik een pop-up nu tot 2x heb gehad of ik niet de 9.3 update wil installeren.....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
SpoekGTi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:48:
Hier een tweetal 5Sen en een iPad mini retina allen op 9.3.0 en nergens last van.

Zo dat mag ook eens gezegd worden. Wat ik dan wel had vandaag is dat ik een pop-up nu tot 2x heb gehad of ik niet de 9.3 update wil installeren.....
Hier ook nog wat andere iApparaten, die er allemaal geen last van hebben, ook niet na de update naar 9.3.

Restore plannetje is niet gelukt... Helaas. Update van 9.2.1 naar 9.3 heeft ook niets opgeleverd, dus maar wachten op een update van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

SpoekGTi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:48:

Yep 5s.. Die blijkt (poster fp en MacR forum) de update melding te krijgen ook als er al succesvol 9.3 is geïnstalleerd!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik vraag me alleen af waarom, terwijl er zoveel problemen zijn, mijn ipad blijft aandringen op een update naar 9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jirnsum schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:04:
Ik vraag me alleen af waarom, terwijl er zoveel problemen zijn, mijn ipad blijft aandringen op een update naar 9.3
Yep sinds iOS 9 is dat. Het wordt door je strot geduwd. Ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 19:53

JB

Cédric roelt!

Jirnsum schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:04:
Die veroorzaakt je probleem ook niet :? Een andere iOS 9 versie met de boosdoeners (bepaalde apps) heeft dit probleem net zo goed.

Zelf nergens last van omdat ik de genoemde apps niet geïnstalleerd heb staan (gelukkig).

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 30-03-2016 14:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
IOS is toch zo gecontrueerd dat apps de boel niet mogen cq. kunnen vernaggelen? Waar is al dat dichttimmeren dan voor nodig? Ik kan niet eens bij MIJN bestanden op MIJN iPad. Wat een kul.

Ik heb geen zin in een factory reset van mijn iPad, maar nu is het een tamelijk beperkt apparaat geworden.

Maar de vraag is, gaat een factory reset en terugzetten van mijn apps (exclusief die vermaledijde booking-app) mij helpen? (Dus geen backup terugzetten, maar alleen de apps)

Apple mag wel eens voortmaken met een fix hiervoor, volgens mij is het al minstens 72 uur sinds dat de impacht bekend is. Ik mag aannemen dat er een legertje techneuten nu bezig is. Maar wie weet heb ik het mis en combineren ze een fix met de volgende major update.

[ Voor 27% gewijzigd door Witte op 30-03-2016 15:48 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja dat gaat jou helpen maar ik zou even wachten tot een update. Kan niet lang meer duren lijkt me.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
JB schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Die veroorzaakt je probleem ook niet :? Een andere iOS 9 versie met de boosdoeners (bepaalde apps) heeft dit probleem net zo goed.

Zelf nergens last van omdat ik de genoemde apps niet geïnstalleerd heb staan (gelukkig).
Dat heb ik ook gehoord, maar voor mij begon het gelazer met de update. En begonnen de problemen met de oudere versies ook niet op het moment dat 9.3 uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:34
Jirnsum schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:06:
Dat heb ik ook gehoord, maar voor mij begon het gelazer met de update. En begonnen de problemen met de oudere versies ook niet op het moment dat 9.3 uitkwam?
Post hoc ergo propter hoc. ;)

De eersten met klachten hebben dit al in januari gemeld. :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jirnsum schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:06:
[...]

Denk samenloop van omstandigheden. De apps updaten ook allemaal rond de launch van iOS updates.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Ik heb het sinds kort ook. Alleen problemen met het openen van links in Google. Op tweakers.net werken de links wel. Links vanuit mails doen het ook niet meer. Best amateuristisch dit... :(

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ik had hier ook last van, bleek bij mij de booking.com app te zijn. Op internet werd gesuggereerd om toestel opnieuw op te starten en meteen daarna de app te verwijderen. Eerste keer leek het niet te werken dus opnieuw de app geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart en na het verwijderen van de app heb ik er geen last van. Lijkt niet altijd te werken voor iedereen maar vooralsnog ben ik er vanaf. Trouwens zit ik nog niet op 9.3, misschien lukte het daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
Ik ben op reis en kan nu met geen enkele WiFi hotspot verbinden, omdat je natuurlijk overal op accept of verbinden moet klikken.... Dit is echt totaal waardeloos.

Ook de Booking.com app verwijderd, maar helpt (nog) niet. Waarom brengt Booking niet een update uit met een normaal formaat associations-file, dat zou ook moeten helpen lijkt me? Apple wil vast helpen die update in no-time door de checks te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Dit is mijn eerste iPhone en het valt mij echt enorm tegen hoe Apple hiermee omgaat. Ik heb letterlijk 0 communicatie vanuit Apple ontvangen over dit probleem terwijl dit al 4 dagen aan de gang is en mijn telefoon voor een groot gedeelte onbruikbaar maakt.

Op de Apple support pagina staat er niets over, als via Google zoekt kom je alleen bij nieuws websites als Tweakers maar niets van Apple, ik heb geen email gehad (terwijl ze wel mijn mailadres hebben), op Twitter wordt iedereen maar doorverwezen naar DM in plaats van een algemene mededeling, de sticky post is nog steeds reclame voor een of andere onderdeel van Apple i.p.v. informatie over deze bug.

Ik vind het al gek dat dit zo onwijs lang moet duren voor een miljardenbedrijf, maar de total lack of communication vind ik nog veel erger.

Echt werkelijk ongelofelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Javascript afzetten via settings heeft hier al beterschap gebracht, maar heeft consequenties voor de surfbaarheid van andere sites. Maar ik kan nu wel links via Google-zoekresultaten openen ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Je zou gebruik kunnen maken van encrypted.google.com die werkt namelijk wel nog gewoon.
Ook ik kijk echt met verbazing naar de gehele situatie. Vooral de 0,0 communicatie vanuit Apple is ronduit schandalig. Ook als het toestellen voorzien van een jailbreak gewoon een kwestie is van een bestandje aanpassen/verwijderen is het belachelijk dat apple, na bijna een week nog steeds niets heeft.

Het valt me trouwens tegen dat die probleem niet veel en veel meer in de aandacht wordt gebracht bij mensen. Ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds maar een select groepje hier problemen mee heeft. Misschien begon het met een kleine groep mensen, inmiddels heeft volgens mij meer dan de helft van de gebruikers er last van. Als ik de poll op iCulture.nl moet geloven zelf meer dan 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:21
Ja, maar het rare is dat dan bepaalde apps het veroorzaken althans dat word gespeculueert

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
MazeWing schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:30:
Het valt me trouwens tegen dat die probleem niet veel en veel meer in de aandacht wordt gebracht bij mensen. Ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds maar een select groepje hier problemen mee heeft. Misschien begon het met een kleine groep mensen, inmiddels heeft volgens mij meer dan de helft van de gebruikers er last van. Als ik de poll op iCulture.nl moet geloven zelf meer dan 75%
Al dagen is een groot deel van mijn telefoon onbruikbaar, en ik ben duidelijk niet de enige, en nog geen enkele officiele mededeling van Apple! Ik vind het toch wel bijzonder hoor. Ik zal nog niet overstappen op een andere telefoon maar ik vind dit wel erg klantonvriendelijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
Eens dat het onacceptabel is. Ik vraag me wel of dit nu veel mensen treft. Het loopt niet echt storm in deze tread en er is ook bijzonder weinig aandacht in de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Denk dat veel zich niet melden omdat het toch weinig zin heeft. Mijzelf inclusief :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34
En niet iedereen heeft er last van. Ik zelf iPhone/iPad geen problemen. Op mijn werk meerdere collega's met hun apparaten geen problemen, in de familie iets van 12 apparaten en geen problemen. Totaal ken ik in mijn directe omgeving mensen met in totaal ±30 apparaten en elk is al geüpdatet naar 9.3 en niemand heeft problemen.

Zelf vind ik wel dat Apple hier een steek laat vallen door het niet officieel te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vanavond om 19:00 of 20:00 verwacht ik toch zeker een update. Komt die er niet en blijft Apple stil begint het toch wel een schande te worden idd.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
iOS 9.3.1 is nu beschikbaar met de fix!

19 MB voor de iPad 3, 35,2 MB voor de iPhone 6s.

[ Voor 40% gewijzigd door Erulezz op 31-03-2016 18:59 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
Ja hoor, we zijn er! Eindelijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Downloading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
Bij mij werkt het in ieder geval, toch leuk dat je je device van 800 euro weer kan gebruiken waar hij voor gemaakt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snameroc
Hij doet het

snameroc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Yesss. Inderdaad de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hopelijk creert het geen nieuwe bugs... Laatste tijd beetje klaar met de kwaliteit van iOS updates. Al vanaf iOS 7 gezeur.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Het werd eens f*cking tijd! Schandalig dat het zo lang moest duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Update 9.3.1 geïnstalleerd, probleem opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MazeWing schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:53:
Ik geef Apple nog 13 uur voor Eem reactie anders gaat ie nog steeds de verkoop in.
MazeWing schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:53:
Het werd eens f*cking tijd! Schandalig dat het zo lang moest duren.
Huh? Had je 'm nog? :+

Bij mij is ie ook bezig. 35mb.

Downloaden duurde een eeuw en de update idem....

[ Voor 38% gewijzigd door albino71 op 31-03-2016 22:55 ]

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:54:
[...]

[...]

Huh? Had je 'm nog? :+..niet
Ze waren zo onwijs onder de indruk van dat dreigement dat ze vandaag de update maar snel uitgebracht hebben :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 2 Laatste