onedigitals

Pagina: 1
Acties:
  • 8.751 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-10 00:23
Een vraag over www.onedigitals.nl, een (voor zover ik kan zien) nieuwe webshop, in mijn zoektocht naar een gopro hero 4 silver kwam ik deze website tegen.
Op het eerste gezicht een goeie website en qua prijs 100 euro onder de laagste tweakersprijs (te mooi om waar te zijn?)

Daarom toch maar op onderzoek uit gegaan, op internet niks te vinden over het Nederlandse gedeelte van dit bedrijf.
Over de Britse variant van deze site wisselende ervaringen en een bezoek aan de Britse site liet ook een vergelijkbare website (wel beter en betrouwbaarder uitziend dan de Nederlandse).
Wanneer ik verder de Britse en Nederlandse site vergelijk kom ik nog meer verschillen tegen die wel doen vermoeden dat er andere mensen achter de Nederlandse site zitten.

Al met al veel twijfel, maar toch ben ik benieuwd: iemand bekend met deze website? En is het bijv. de gok waard wanneer de betaling via paypal gaat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Betalen met creditcard en anders laten gaan. Kans is groot dat het oplichting is maar met een creditcard heb je zekerheid, Paypal niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Die site schreeuwt NEP, aan alle kanten. Niet doen dus. Contact email is sales@yourwebsite.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de https://tweakers.net/shopreview/ genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. ...

Het is raadzaam om de informatie in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie goed in je op te nemen voordat je online aankopen doet. Deze informatie is wellicht nog belangrijker wanneer je besluit een aankoop te doen bij een winkel die niet is opgenomen in de ShopReview.
Too good to be true, kun je zelf ook wel bedenken, dus slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.