Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paasaanbieding 27 maart?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:56

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
De paasaanbiedingen zouden lopen t/m 27 maart, maar ik zie nog geen aanbieding voor vandaag. Kwestie van uitslapen met Pasen en dat de nieuwe aanbieding er daarom nog niet staat? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Aangezien er nog steeds geen nieuwe aanbieding is zal het dus zijn geweest dat de paasaanbieding tot 27 maart waren en niet tot en met.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:58
En nu staat weer alleen de eerste aanbieding er op... Komen ze door de dag allemaal een keer langs of zo? Ik verwachtte ze nu allemaal mooi op een rijtje, ik ga echt niet de hele dag die pagina zitten refreshen hoor... Of er gaat iets goed mis, of de opzet van deze actie is nogal vaag. Ik krijg er een beetje een ibood gevoel bij.

Gamertag: FinrazielNL

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
finraziel schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:26:
En nu staat weer alleen de eerste aanbieding er op... Komen ze door de dag allemaal een keer langs of zo? Ik verwachtte ze nu allemaal mooi op een rijtje, ik ga echt niet de hele dag die pagina zitten refreshen hoor... Of er gaat iets goed mis, of de opzet van deze actie is nogal vaag. Ik krijg er een beetje een ibood gevoel bij.
Op 28 maart laten we alle zes de acties nog een keer de revue passeren tussen 10.00 en 16.00 uur.
Wel fijn dat alle aanbiedingen überhaupt nog eens langs komen, mocht je iets willen maar gemist hebben. Maar wel onhandig dat het in de loop van de dag is, inderdaad. Handiger/fijner zou zijn geweest gewoon een pagina te hebben met alle acties van de afgelopen dagen.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:58
Ik zie dat het op de uitleg pagina over de actie inderdaad wat duidelijker staat (hoewel de eerste aanbieding er nu nog steeds staat, ze mogen wel op gaan schieten als ze voor 16:00 allemaal langs moeten komen). Op de aanbiedingspagina staat "en op 28 maart komen alle aanbiedingen nog een keer langs", daarom dacht ik dat ze gewoon tegelijk de hele dag er zouden staan.

edit: Ah nou is ie omgesprongen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 28-03-2016 11:34 ]

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1