Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paasaanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 22:06
Beste Redactie,

Dagelijks zit ik met spanning te wachten wat de nieuwe paasaanbiedingen van de dag zullen zijn maar nu heb ik een vraag; komen er 6 of 7 aanbiedingen?
In de .plan staat dat er van 21 tot en met 27 maart elke dag een actie is maar verderop gaat het over 6 acties... (ook is er nog geen 7e dagaanbieding onder embargo beschikbaar)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-11 20:24

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik vind de aanprijzende tekst bij de aanbieding van SOS Solutions een tikkie fout en illegaal gedrag aanmoedigen:
Onbeperkt en gratis alle films, series, sport en nog veel meer kijken met deze mediaspeler. Plug & Play!
Maarja...

De islam kan uw vrijheid schaden

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Jep hele vreemde tekst, tweeakters is toch altijd tegen illegaal downloaded en streamen? en ik kan je zeggen dat onbeperkt en gratis is niet legaal.

Ook klopt de afbeelding bij de windows 10 tot van 59,95 niet....

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 16:56
Lekkere aanbieding deze keer. Op de laatste na promoten de genoemde boxen het illegaal downloaden. Daarnaast is dat allemaal gebaseerd op addons, die aan de lopende band kapot gaan en waarvoor je afhankelijk bent van duistere developers en vage streamingdiensten die wettelijk gezien niet door de beugel kunnen. Dat vind ik persoonlijk niet zo'n punt maar zoiets ga je toch niet aanmoedigen?

Daar komt nog bij dat het team van Kodi een complete post heeft geschreven waarin het vraagt om de dingen niet langer te verkopen, omdat ze de software in grote problemen brengen. Zowel door users die denken dat het kapot gaan van piracy-addons een probleem van Kodi zelf is, als door anti-piracyorganisaties die Kodi lastigvallen vanwege het ondersteunen van piracy.

Doe eens verstandig, haal die aanbieding weg, en tik SOS Solutions eens stevig op de vingers.