Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo-klanten klagen over wegvallende wifi op 2,4GHz

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De link in nieuws: Ziggo-klanten klagen over wegvallende wifi op 2,4GHz werkt niet als je een andere hoeveelheid post per pagina hebt ingesteld, zoals 50 in mijn geval. Er is dan geen pagina 6.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1634124/5?data%5Bfilter_keywords%5D=tc7210&data%5Bboolean%5D=[/norml]

Het rode stuk verwijderen los het op :)

• RickB
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-11 16:29
Nog een foutje:
"Ook op een forum van Ziggo zelf loopt een topic over het probleem"
Dit forum is voor zover ik weet niet van ziggo zelf, maar opgericht van Ziggo-klanten.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 00:30

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Wellicht heb ik ook de fix naar dit probleem door mac adressen toe te voegen van de verbonden apparaten....

Dat heeft bij mijn ad-hoc wifi apparaat geholpen....

Zie ook mijn topic: [ZIGGO][Technicolor TC7210] Wifi-Modem Firmware brak

Speedtouch freak

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 00:30

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Is het eigenlijk ook niet zo dat
Het is onbekend wanneer Technicolor de update zal verspreiden. Het is eveneens niet duidelijk hoeveel Ziggo-klanten getroffen zijn door het probleem.
Die firmware speciaal is geschreven voor Ziggo ivm de WiFispots?

Het zal wel in samenwerken tussen Liberty Global en Technicolor gebeuren.....

Zoals in bovengenoemd topic al gemeld.... mijn WiFi apparaten werken prima op de 2,4 Ghz als ik de mac adressen van de apparaten toevoeg..... op http://192.168.178.1/wlanAccess.asp (ff wel eerst inloggen en dan op de link klikken of dubbel klikken)

Alle instellingen op deze pagina kan je laten staan en als je dan mac adres van het probleem apparaat toevoegt werkt het als van ouds.... bij mij werkt het nu ook prima als ik MAC Restrict Mode op disabled laat staan maar toch de mac adressen toevoeg.

Speedtouch freak

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Heb de link naar Ziggo-gebruikers eruitgehaald :) En Rafe, heb de link gefixt. Dank voor jullie opmerkingen!