Hi all,
Mijn oud computertje heeft het begeven. Reden voor totale vernieuwing wat mij betreft. Ik heb zelf een set-up samengesteld, deels uitgaande van de best-buy januari.
Nu ben ik aan het twijfelen aan het moederbord, en dan met name de chipset.
De moederborden waar ik tussen twijfel:
1. pricewatch: Asus H170 PRO GAMING
2. pricewatch: Asus E3 Pro Gaming V5
Waarom Asus??
Er is een mooie cashback actie, waardoor beide borden 110,- kosten.
Wat snap je niet?
Voornamelijk het verschil tussen de chipsets, Intel C232 vs Intel H170.
Ik heb research proberen te doen naar de vele verschillen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik kan niet vaststellen welke nou uiteindelijk beter is. Ik begrijp wel dat er verschillen zitten in de aansluitingen en dergelijke, maar met een usb poort of 4 en een aux ben ik al geholpen.
Wat is je budget?
700,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb te weinig ervaring met de vele producten die er zijn om aan te kunnen geven wat ik beter vind.
Waarom vertel je ons niet gelijk de setup je in gedachten hebt?
Maar natuurlijk, komt ie:
Cooler Master GM-Series G550M
Corsair Vengeance LPX Red 16GB DDR4-2133 CL13 kit
Intel Core i5 6600K Boxed
Samsung 850 Evo 120GB
WD Blue 1TB
Corsair Hydro Series H55
Videokaart?!
Ik heb een 1GB kaart amd radeon voor nu. Deze trok Star Wars & Rocket League prima, en meer doe ik nu niet. Deze gaat mogelijk over 2 maandjes vervangen worden voor een nvidia gtxje 2gb for free, als een vriend z'n 970 koopt.
Verdere adviezen zijn natuurlijk altijd welkom, het liefst met onderbouwing waarom.
Mijn oud computertje heeft het begeven. Reden voor totale vernieuwing wat mij betreft. Ik heb zelf een set-up samengesteld, deels uitgaande van de best-buy januari.
Nu ben ik aan het twijfelen aan het moederbord, en dan met name de chipset.
De moederborden waar ik tussen twijfel:
1. pricewatch: Asus H170 PRO GAMING
2. pricewatch: Asus E3 Pro Gaming V5
Waarom Asus??
Er is een mooie cashback actie, waardoor beide borden 110,- kosten.
Wat snap je niet?
Voornamelijk het verschil tussen de chipsets, Intel C232 vs Intel H170.
Ik heb research proberen te doen naar de vele verschillen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik kan niet vaststellen welke nou uiteindelijk beter is. Ik begrijp wel dat er verschillen zitten in de aansluitingen en dergelijke, maar met een usb poort of 4 en een aux ben ik al geholpen.
Wat is je budget?
700,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb te weinig ervaring met de vele producten die er zijn om aan te kunnen geven wat ik beter vind.
Waarom vertel je ons niet gelijk de setup je in gedachten hebt?
Maar natuurlijk, komt ie:
Cooler Master GM-Series G550M
Corsair Vengeance LPX Red 16GB DDR4-2133 CL13 kit
Intel Core i5 6600K Boxed
Samsung 850 Evo 120GB
WD Blue 1TB
Corsair Hydro Series H55
Videokaart?!
Ik heb een 1GB kaart amd radeon voor nu. Deze trok Star Wars & Rocket League prima, en meer doe ik nu niet. Deze gaat mogelijk over 2 maandjes vervangen worden voor een nvidia gtxje 2gb for free, als een vriend z'n 970 koopt.
Verdere adviezen zijn natuurlijk altijd welkom, het liefst met onderbouwing waarom.
[ Voor 6% gewijzigd door ThisGuy op 24-03-2016 10:58 ]
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."