Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videospeler FP traag

Pagina: 1
Acties:

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
LS,

Als ik video van Tweakers wil kijken dan is dit altijd met ergenis. Zodra ik een video in de speler op 720p of hoger zet dan schiet het cpu gebruik van de browserplugin omhoog en krijg ik niks anders te zien dan enorm stotterend beeld. Zowel in fullscreen als in normaal formaat op de pagina.

Ik heb een laptop met een Intel T3500 (2,1ghz) en die heeft blijkbaar moeite met de speler. Raar, want als ik een filmpje zoek op youtube als jullie een trailer tonen van bijvoorbeeld een spel, dan kan ik op Youtube zonder problemen het in 1080p kijken.

De spelers maken gebruik van flash, de browser is IE11 en Firefox40.

Ik heb hier ook last van op een andere vergelijkbare laptop.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Verwijderd

Is al tijden zo. Tweakers heeft de meest crappy videospeler van het internet. Maar ze kunnen niet gewoon Youtube embedden omdat ze dan niet hun eigen reclame kunnen afspelen.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:31

kraats

Ik rol

Daarom ook Bètatest nieuwe videoplayer toch?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
Ja, is idd al heel lang zo, maar nog niet eerder gemeld zo ik kan zien en ondertussen erger ik mij er te veel aan. Normaliter als ik een filmpje zie dan open ik Youtube er naast en zoek ik het betreffende filmpje daar.

@kraats, top
http://tweakers.net/video/?newplayer=1
dus bezoeken om aan te zetten. =0 om weer uit te zetten lijkt mij¿

Maar eens proberen, HTML5 youtube loopt echter slechter dan de flash variant bij mij, dus benieuwd.
-HTML5 speler werkt niet, melding gemaakt in dat topic-

[ Voor 6% gewijzigd door RadioKies op 23-03-2016 15:04 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

• zoepercavia
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 22:01
Ik had net hetzelfde probleem. Witcher 3 trailer stottert enorm op mobiel terwijl YouTube het prima doet. Misschien nog wel irritanter is dat tweakers.net video speler voor een kwart filmpje 200 MB er doorheen trekt en YouTube voor hetzelfde (gehele) filmpje 75 MB!

Panacea.NL als je geinteresserd bent in IT en Geneeskunde!