ip-adres op whitelist nodig voor afspelen video?

Pagina: 1
Acties:

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
URL: reviews: Planet Coaster: onze eerste bouwwerken

Ik moest 213.239.154.38 in NoScript whitelisten om de video af te kunnen spelen. Waarom zit daar niet gewoon een net domeinnaam op?

Bovendien; waarom speelt die .mp4 niet in mijn Firefox (45.0.1 - Windows) af?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit hoort in Bètatest nieuwe videoplayer ;)

Dat ip-adres moet inderdaad gewhitelist worden bij de nieuwe player (althans, heb die bij de oude player nooit gezien). Het betreffende ip-adres is van content.tweakers.tv alleen lijkt NoScript dat (hier ook) niet te willen snappen.

En die video doet hier in FF45.0.0 x64 (Win) prima :)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 22-03-2016 23:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ArmEagle schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:01:
URL: reviews: Planet Coaster: onze eerste bouwwerken

Ik moest 213.239.154.38 in NoScript whitelisten om de video af te kunnen spelen. Waarom zit daar niet gewoon een net domeinnaam op?

Bovendien; waarom speelt die .mp4 niet in mijn Firefox (45.0.1 - Windows) af?
Waarom moet tweakers dat doen dat ? is daar wat mis mee dan ? dat mag toch een ip ...

Dat jij met noscript bezig bent is toch niet het probleemvan tweakers ?

video hier doet het goed met dezelfde versie

Iperf

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Raven schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:04:
Dit hoort in Bètatest nieuwe videoplayer ;)

Dat ip-adres moet inderdaad gewhitelist worden bij de nieuwe player (althans, heb die bij de oude player nooit gezien). Het betreffende ip-adres is van content.tweakers.tv alleen lijkt NoScript dat (hier ook) niet te willen snappen.

En die video doet hier in FF45.0.0 x64 (Win) prima :)
Ik was nniet duidelijk wat betreft de video. Ik bedoelde dat, als de javascript voor de videospeler niet geladen is, klikken op de placeholder de video rechtstreeks in de browser opent, een .mp4. Blijkbaar wordt er een 'raar' formaat gebruikt waardoor deze niet in Firefox afspeelt. Ik heb echter in het recente verleden wel eens zo'n fimpkje gewoon in de browser afgespeeld.

Maar bedankt voor het verwijzen naar die thread. Ik had er van gelezen, maar had het ondertussen weer vergeten. Ik zal er vanmiddag nog eens naar kijken.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
ArmEagle schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:05:
[...]

Ik was nniet duidelijk wat betreft de video. Ik bedoelde dat, als de javascript voor de videospeler niet geladen is, klikken op de placeholder de video rechtstreeks in de browser opent, een .mp4. Blijkbaar wordt er een 'raar' formaat gebruikt waardoor deze niet in Firefox afspeelt.
Firefox gebruikt de codecs van je besturingssysteem voor het afspelen van h.264 video met de video-tag. Met JS disabled speelt video: Samsung Galaxy S7 Review - Lichtsterk, lekvrij en luxueus prima af hier met Firefox op OS X 10.11.