Op zoek naar WIndows VPS aanbieder met goede SLA

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

LennardF1989 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:07:
[...]

RamNode heb ik ook naar gekeken, het vervelende hiervan is dat de pakketten vast staan. Zeker 5TB bandbreedte met daarna suspension of bijkopen vind ik "eng".

Zeker gezien dit een development machine is. Hier draaien ook repositories op waarvan sommige in teamverband gebruikt worden. Deze repositories zitten vol assets van games, welke al snel een paar 100MB in beslag nemen en zeer veranderlijk zijn... vandaar dat ik fair-use erg aantrekkelijk vind (of een unmetered oplossing).

Heb je ervaring met RamNode?
Ja met de goedkoopste van hun voor een mumble servertje en wat fun dingen welke niet noemenswaardig zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qCa99Sz.png

Kan daarom ook niet echt wat zeggen over de wat vollere varianten en ik heb ook nog geen noodzaak gehad om contact te leggen met hun support.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 20:53
LennardF1989 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Van OVH heb ik toch wel een beetje spookverhalen gehoord dat dit een Strato in de dop is. Veel voor weinig en complete overselling van machines. Daarnaast is de support slecht te bereiken en in geval van problemen trekken ze zonder aankondiging je machine offline.

Wat is jouw ervaring hierin?
Spookverhalen zullen er altijd wel zijn, maar niet mijn ervaring, en ik denk dat NeHox hier over mee kan praten aangezien zijn veel gebruikte (CSGO) community teamspeak server er op draait (als goed is).
Ik heb dus op dit moment de goedkope SSD varianten. (deze zijn niet met windows en niet schaalbaar, maar wel goedkoop), met de cloud versie VPS heb je dat wel (keuze linux/windows).
Ik heb ff snel een bench gedraaid (iets vertekend doordat dit een ander systeem is, maar wel vanuit OVH)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1174jrn.jpg

Je kan het een maandje proberen natuurlijk, neem je de kleinste cloud versie, en als het bevalt kan je meteen upscalen. ze hebben trouwens Nederlandse service desk, mocht dat je tegen staan :P en kwa toekomst kan je ook naar soyoustart voor je dedi server (vanaf 30 ex btw), overigens nog geen ervaring mee.

Ik heb idd ook ervaring met strato. 2x poging gedaan maar dat is echt meest waardeloze vps provider.

[ Voor 7% gewijzigd door djrobo1989 op 23-03-2016 17:48 ]

Pagina: 1