Waarom hebben we hier geen Tweaker test?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 22:45 schreef Wirf het volgende:
Minder newbies = minder pageviews = minder snel een BMW voor Femme

;)
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik vind het gewoon buitengewoon arrogant als je besluit om newbies tegen te houden. Zoals al door anderen aangegeven zitten er hier genoeg tweakers die ook niet veel wisten toen ze hier voor het eerst kwamen. Daarnaast is het gevolg van een populairder wordende site dat je nu eenmaal meer volk aantrekt. Was tweakers een paar jaar geleden nog een zeer onbekende ontmoetingsplek voor die-hards, nu is het gewoon een gezellige plaats geworden voor in feite iedereen die graag met computers prutst. Als je zonodig zonder newbies wilt zijn, ga dan (terug) underground met een aantal van je mede-tweakers.
Een IQ (of Twea-Q ;) ?) vind ik ook niet zo zinnig want je hebt genoeg mensen die veel verstand van één bepaald gebied hebben en verder niets weten. Ik ben benieuwd of die dan door de test heenkomen, terwijl ze best een waardige aanvulling kunnen zijn op GoT...

Maar goed, ook ik kan me kapot ergeren aan topics als "wat is je hoogste temperatuur ooit?" of "dit wordt mijn nieuwe systeem - is het iets?". Is het, heren moderatoren, niet misschien mogelijk om een paar nieuwe categoriën aan het forum toe te voegen:
"polls": voor alles wat met vergelijken enzo te maken heeft
"kijk mij eens": hierin kan je laten zien wat je nu weer hebt :)

Daarnaast, en dat is denk ik wel makkelijk te realiseren en kan een hoop ergernissen schelen, zou je ervoor moeten zorgen dat bij het aanmelden gewoon extra nadruk op de FAQs wordt gelegd. Misschien kan je ze mailen naar de nieuwe Tweaker? Kan-ie ze lekker op het gemakkie doorlezen en zo doorkrijgen over het hoe-en-wat. (Misschien kan je dan ergens in die tekst een geheime code verstoppen die je moet opgeven om je registratie te voltooien. Daarmee bewijs je gelijk de FAQ bekeken te hebben :) )

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
ik heb eigenlijk een zeer goed idee, ze moeten de newbies voordat ze lid worden van GoT de faq laten lezen, en zodra ze die overtreden een ban uitdelen...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 14:49
Op donderdag 28 juni 2001 16:42 schreef MGSNK het volgende:
... en zodra ze die overtreden een ban uitdelen...
Dan wel een tijdelijke ban van 1 week en als ze daarna nog een keer de faq overtreden 2 weken enz.. En elke keer dat ze GoT willen bezoeken tijdens de ban dat ze de faq krijgen te lezen ofzo.

What a fine day for Science! | Specs

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
gelukkig zijn er meer mensen met me eens...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

reden dat onderwerpen en zo minder moeilijk (nahja.. ) worden.. is omdat ook hardware en software steeds makkelijker worden...

Hoevelen van jullie hebben zitten kutten met een netwerkkaartje onder dos omdat het irq nog handmatig ingesteld moest worden (ff simpel voorbeeld)...

Die problemen zijn er niet of nauwelijks meer...

Scheelt ook...

En dat searchen kan af en toe wel wat schelen, maar heel vaak zijn gestelde problemen niet gelijk aan de jouwe of moet je 250 posts doorlezen om bij je antwoordje tekomen...(overdreven maar maakt het wel duidelijk)
Pagina: 1 2 Laatste