Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 14:52
Hallo tweakers,

Ik had een tijd geleden in het algemene topic deze vraag ook al gesteld maar kreeg geen oplossing alleen iemand die precies het zelfde probleem had.
Ik heb een nokia lumia 735 gekocht omdat ik perse nog een laatste nokia wou ;) met amoledscherm en natuurlijk de upgrade naar win 10. Nu deze er is wil mijn telefoon niet updaten. Als ik naar de upgrade advisor app ga staat er dat mijn toestel in aanmerking komt maar dat er met mijn telefoonfabrikant en provider aan gewerkt wordt om de update uit te rollen.
Dit vind ik heel raar aangezien mijn ik mijn telefoon gekocht hebt in de Microsoft store dus er geen simlock of iets op zit. Verder heb ik een sim-only abonnement bij tele2 dus die hebben in principe niets te maken met het updatebeleid van Microsoft. Ik heb mijn telefoon ook al helemaal gereset zonder simkaart maar dit gaf precies hetzelfde bericht. Nu was mijn vraag of de update naar W10m te forceren is :) of dat er niets anders op zit dan te wachten |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 14:52
Had er al in dat topic gekeken ja. Het is mij gelukt met De WDRT tool. Telefoon zonder simkaart met de tool gereset naar win 8.1 en toen geüpdatet naar W10M. En nu loopt het als een trein!