Dag Tweakers,
Mijn laptop van een paar jaar oud doet het nog prima voor mijn opleiding, maar voor gamen is hij ondergeschikt. Ik zou dus graag een desktop willen kopen/bouwen om op te gamen. Nou heb ik zelf totaal geen verstand van onderdelen en specs dus ik vraag om jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Rand activiteiten zullen niet zwaarder zijn dan het gamen zelf. Ik zou graag spellen als Guild wars 2, Skyrim, Fallout, Dota2 en dergelijken op hoge kwaliteit met een stabiele hoge framerate willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 800 euro, met 850 echt als max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb zelf de aankleding al, beeldschem muis etc, dus alleen de desktop is nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD willen voor het besturingsysteem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vele van de games die ik speel hebben problemen met AMD heb ik gehoord/gelezen, dus graag Intel of een ander merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop informatie in te winnen en uiteindelijk een lijst opgesteld te hebben van de onderdelen.
Mijn laptop van een paar jaar oud doet het nog prima voor mijn opleiding, maar voor gamen is hij ondergeschikt. Ik zou dus graag een desktop willen kopen/bouwen om op te gamen. Nou heb ik zelf totaal geen verstand van onderdelen en specs dus ik vraag om jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Rand activiteiten zullen niet zwaarder zijn dan het gamen zelf. Ik zou graag spellen als Guild wars 2, Skyrim, Fallout, Dota2 en dergelijken op hoge kwaliteit met een stabiele hoge framerate willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 800 euro, met 850 echt als max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb zelf de aankleding al, beeldschem muis etc, dus alleen de desktop is nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD willen voor het besturingsysteem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vele van de games die ik speel hebben problemen met AMD heb ik gehoord/gelezen, dus graag Intel of een ander merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop informatie in te winnen en uiteindelijk een lijst opgesteld te hebben van de onderdelen.