Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 751061

Topicstarter
Hallo,

We zouden graag als cadeau een onderwater camera (gewoon om tijdens snorkelen foto's mee te maken) aan mijn pa geven. Alleen ben ik niet echt thuis in de onderwater camera's. Ik ken alleen de gopro's, maar ik vind maar 2 modellen terug die momenteel te koop zijn. De GoPro 4 en de GoPro hero. De eerste blijkt zeer kwaliteitsvol te zijn maar kost 350 euro,en dat is wat te veel. Budget ligt rond de 200-250. De GoPro hero is 130 euro. Maar de kwaliteit blijkt soms niet zo geweldig te zijn.

Ik zoek eigenlijk iets dat tussen de twee ligt. Het is dus gewoon voor tot een diepte van enkele meters, zeker niet voor te duiken. Iemand dat mij een goed model kan aanraden?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-06 16:28
Foto- of videocamera? Aangezien je het over GoPro's hebt lijkt mij het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Er zijn genoeg onderwatercamera's gopro is een action cam die dus ook tegencl flink wat stoten kunnen niet echt een prior voor je pa denk ik. Tja naar mijn denken gewoon kijken wat je wilt megapixels resolutie etc. En dan geschikt voor onderwater. Voor €150/€200,- heb je al wel een mooie goede hobby camera.

Misschien reviews bekijken op youtube beeldkwaliteit vergelijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:00
Als je geen problemen hebt om uit china te bestellen deze: http://www.aliexpress.com...04-4679-b0e4-1d17645352e0 .

De SJ7000. Prima onderwater camera. Kwaliteit ligt niet heel ver van de GoPro's af en voor een fractie van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

2de hands GoPro? Er zullen best mensen zijn die van een Hero3 naar een Hero4 upgraden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 23:42
Ik heb een tijdje geleden een SJCAM SJ5000x Elite gekocht: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_243426.html

Ben erg content met de kwaliteit hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Ik heb zelf een GoPro Hero 4 Silver, gekocht bij release, en moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de camera maar dat er dus wel een prijskaartje (toen €400) aanzit.

De Xiaomi Yi is misschien ook een goede optie omdat deze camera inc. waterproof casing maar rond de €80-€90 kost en qua kwaliteit het ook best goed doet!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=STRfJucv1Dg]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
Mijn eerste onderwatercamera was een goedkoop analoog cameraatje van de lidl, geschikt tot +/- 4 meter diep. Redelijk wat gebruikt met snorkelen maar de kwaliteit was matig. Ik had toen ook een Canon G7 en heb daar een (Canon) onderwaterhuis voor gekocht, enorme stap vooruit in kwaliteit en zo'n 7 jr plezier van gehad.
Ik heb nu via marktplaats een tweedehands Canon S120 gekocht en daarbij weer een onderwaterbehuizing van Canon. Totaal heeft me dit zo'n €300 gekost, kan je zoiets aanraden als fervent snorkelaar. Als je de boel goed onderhoud heb je er jarenlang plezier van en maak je volgens mij betere foto's als met een gopro.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:04
Wij hebben zelf pasgeleden een Nikon S33 gekocht. 70 euro en roze >_>
Geeft prima beeld en kan ook nog iets optisch zoomen. Uiteraard geen hoogstaander verder, maar het indrukken van de film knop en de foto knop (twee losse knoppen) is wel erg simpel te doen.
Uiteraard ook in andere kleur te verkrijgen.

Maar het ligt er totaal aan wat het precies moet kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 22-03-2016 16:43 ]

Pagina: 1