Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik probeer al sinds juli mijn computer (samsung RC510 met windows 7) te upgraden naar windows 10. De update downloaden lukt maar het loopt vast bij het installeren: alles verloopt vlot en juist na dat ik een scherm gekregen heb waar op staat dat er 100% geconfigureerd is krijg ik een donkerblauw scherm met enkel het lichtblauwe logo van windows in het midden. Ik ben ten einde raad kan iemand mij helpen?

Ik heb de update al meerdere malen proberen the downloaden en te installeren maar zonder succes. Ik heb nog niets anders geprobeerd want ik weet niet wat anders te doen. Ik heb al uren doorgebracht met het zoeken naar mogelijke oplossingen maar ik heb niets gevonden. Ik hoop dat ik deze topic in het juiste onderdeel plaats zonder de algemene voorwaarden te schenden.

Dank met voorbaat _/-\o_

PS: fout is "C1900101"

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

windows 10 upgrade probleem ? Daar zijn al meerdere vragen gesteld die niet in je startpost staan. De foutcode die je post is relatief eenvoudig terug te zoeken en als ik snel Google, kom ik uit op "USB issues" of "clean install"; beiden staan ook niet als onderzochte/geteste opties in jouw post. Zie ook GoT-zoekfunctie

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 20-03-2016 09:20 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrepen heb is een clean install een installatie waarbij je computer gereset wordt, maar ik wil mijn gegevens behouden (verbeter mij als ik me vergis). Ik heb ook gekeken voor "usb issues" ik heb mijn usb muis losgekoppeld maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook geprobeerd de opstartprogramma's te minimaliseren maar dat haalde niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als je de foutcode google, dan krijg je een hele rits.
De 1e hit vind ik al zeer informatief. Heb je de zaken die daar besproken staan al geprobeerd?
En eventueel de tips van de 2e en 3e link ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een clean install geprobeerd maar niets blijkt te werken. Het zal aan m'n computer liggen :'(

Toch bedankt voor de hulp.