tweakerdennis schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:25:
[...]
Uiteraard is het je goed recht, een werkgever is geen dictator. Het id jouw recht om te weigeren, het is het recht van de werkgever om je na de zes proefmaanden (nu nog drie) weer te laten gaan. Iets dat ik verwacht bij afwijzing van deze opdracht, maar wie weet valt het mee.
Waarom zou je er met je baas niet samen uit kunnen komen?
Al vind ik dat jr wel behoorlijk wat reizen mag maken ondanks dat je er nog voor de proef zit!
Mogen vs. moeten... Ligt een beetje aan het werk he. Als sales-medewerker zullen ze je niet de hele dag op kantoor willen houden, om maar iets te noemen. Als "op beurzen staan" deel van je functieomschrijving is, dan zul je regelmatig naar beurzen toe moeten, ze komen immers niet naar jou.
Let er wel op dat je mogelijk geen rechten hebt op steun van de overheid, gezien je niet bent ontslagen. Maar dat je liever bij je gezin thuis bent dan dat je je eigen angst/voorkeuren aan de kant zet begrijp ik heel goed. Gelukkig zijn er genoeg werklozen die snappen dat een baan opofferingen vergen, dus je werkgever zal vast wel binnen no-time vervanging kunnen vinden voor je.
Wat een demagogie

. Als het bij wet niet verboden is, dan moet je dus maar alles doen wat je baas zegt? Want hij/zij is de baas en je hebt het maar te pikken, want er staan nog hordes werklozen in de rij? Jongens jongens wat een onbenul weer zeg

.