Geachte dames en heren.
Op mijn DuneHD Max media speler kan ik mijn SMBshares niet meer inzien die op mijn windows10Home pc staan. Ik draai op mijn DuneHD de laatste firmwareversie en mijn PC heeft een legale windows met alle updates.Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mijn niet om het weer aan de praat te krijgen.
Wat ik heb geprobeerd:
Advanced Share settings gecheckt.
Private
-Turn on network discovery (turn on automatic setup of network-connected devices)
-turn on file and printer sharing
-Allow Windows to manage homegroupconnections
Guest or public
-Turn on network discovery
-Turn on file and printer Sharing
All Networks
-Turn on sharing so that antone with network access can read and write files in Public folders
-Use 128bit encryption to help protect file sharing connections
-Turn of password-protected sharing
Ik heb het geprobeerd zonder firewall
Ik heb alle mappen geshared met everyone EN anonymous
Ik heb deze fix geprobeerd
Run Registry Editor (REGEDIT).
Navigate to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanWorkstation\Parameters
Name the new value as AllowInsecureGuestAuth and set its value data to 1.
Ik heb een netwerkmap aangemaakt genaamd Familie omdat ik dacht dat de DuneHD misschien altijd wel een SMBshare map laat zien. De Dune ziet de map Familie wel maar de mappen en bestanden die erin staan ziet hij niet. Als ik met mijn android mobiel op het netwerk ga via WIFI met ES File Explorer kan ik wel alle bestanden zien en streamen via het netwerk.
Wat ik ook wel vreemd vind is als ik op mijn pc in explorer naar Netwerk ga en mijn SMBSHARE map open, dat deze helemaal leeg is. Ik meen mij te herinneren dat ik eerst hier al mijn gesharede mappen kon zien. Als ik in de map Familie kijk zie ik wel alles dat ik heb geshared.
Kan iemand mij helpen mijn DuneHD weer aan het streamen te krijgen?
Op mijn DuneHD Max media speler kan ik mijn SMBshares niet meer inzien die op mijn windows10Home pc staan. Ik draai op mijn DuneHD de laatste firmwareversie en mijn PC heeft een legale windows met alle updates.Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mijn niet om het weer aan de praat te krijgen.
Wat ik heb geprobeerd:
Advanced Share settings gecheckt.
Private
-Turn on network discovery (turn on automatic setup of network-connected devices)
-turn on file and printer sharing
-Allow Windows to manage homegroupconnections
Guest or public
-Turn on network discovery
-Turn on file and printer Sharing
All Networks
-Turn on sharing so that antone with network access can read and write files in Public folders
-Use 128bit encryption to help protect file sharing connections
-Turn of password-protected sharing
Ik heb het geprobeerd zonder firewall
Ik heb alle mappen geshared met everyone EN anonymous
Ik heb deze fix geprobeerd
Run Registry Editor (REGEDIT).
Navigate to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanWorkstation\Parameters
Name the new value as AllowInsecureGuestAuth and set its value data to 1.
Ik heb een netwerkmap aangemaakt genaamd Familie omdat ik dacht dat de DuneHD misschien altijd wel een SMBshare map laat zien. De Dune ziet de map Familie wel maar de mappen en bestanden die erin staan ziet hij niet. Als ik met mijn android mobiel op het netwerk ga via WIFI met ES File Explorer kan ik wel alle bestanden zien en streamen via het netwerk.
Wat ik ook wel vreemd vind is als ik op mijn pc in explorer naar Netwerk ga en mijn SMBSHARE map open, dat deze helemaal leeg is. Ik meen mij te herinneren dat ik eerst hier al mijn gesharede mappen kon zien. Als ik in de map Familie kijk zie ik wel alles dat ik heb geshared.
Kan iemand mij helpen mijn DuneHD weer aan het streamen te krijgen?