Komt er een nieuwe video speler?

Pagina: 1
Acties:

• TJRef
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 04:35
Dag beste mensen,

Ik heb in het archief gelezen dat jullie (vorig jaar al) bezig waren met het testen van nieuwe video spelers voor op de website. Ik vroeg mij af of er een nieuwe komt, of dat het nog zin heeft om bugs te melden?

Met name de snelheid en het feit dat hij vrij regelmatig de balk onderaan niet meer weg fadet bij fullscreen (als je even je muis bewogen hebt of als je even op een knop gedrukt hebt.

En ik mis chromecast ondersteuning in de huidige speler. Aangezien mijn laptop niet altijd even snel is, vooral niet bij deze flash player.

En uiteraard hoop ik dat het een html5 speler gaat worden. Wat dat betreft ben ik een poweruser van jullie video's, omdat deze van goede kwaliteit zijn. Als ik ergens op een andere site iets aantref van een trailer, kijk ik altijd eerst even of deze ook op tweakers staat.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja er komt een nieuwe videospeler, sterker nog, je kunt hem al testen: Bètatest nieuwe videoplayer. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-11 15:39
Even een forumpje verder kijken in Mooie Features :) Bètatest nieuwe videoplayer

• TJRef
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 04:35
excuses, ik had gezocht, maar blijkbaar alleen in dit forum..! Bedankt. Ga ik proberen!!