Sinds gisteren ook bezig om er met Vimexx uit te komen. Heb 2 domeinnamen, en een hosting pakket bij hen lopen. Het hosting pakket was een Medium pakket en is nu dus over gegaan (blijkbaar 3 dagen terug, betaling ging vandaag van mijn rekening) naar een Plus pakket. Van 42 euro naar 92 euro. Dit terwijl de mail welke ze verstuurd hebben alleen "Wijzigingen productassortiment 2024" vermelde, nergens iets over de prijswijziging in de titel.
Nu lees ik niet altijd mee op Tweakers, en kwam dit dus als een total verrassing. Heeft iemand nog enig idee om dit tegen te gaan? Ik ben nu begonnen met de aanvraag om het te annuleren bij hen neer te leggen en daarbij om coulance gevraagd, maar tot nu toe alleen maar dergelijke reacties:
Ik begrijp uit de ideeën die Vimexx er op na laat, dat het direct opzeggen nu alsnog 92 euro kost. Opzeggen voor over een jaar, ben ik ook de 92 euro kwijt. Ik heb er geen probleem mee om naar een Basic pakket te gaan (past ook beter bij de 2 domeinen die ik heb), maar daar lijken ze niet in mee te gaan. Ik kom er niet helemaal uit of de wet van dam ook geldt over een verlenging van een abonnement (zonder een duidelijke mail over de prijsverhoging).
edit: wet van dam, niet koop op afstand.
Nu lees ik niet altijd mee op Tweakers, en kwam dit dus als een total verrassing. Heeft iemand nog enig idee om dit tegen te gaan? Ik ben nu begonnen met de aanvraag om het te annuleren bij hen neer te leggen en daarbij om coulance gevraagd, maar tot nu toe alleen maar dergelijke reacties:
Iemand enig idee wat er nog te doen is?Bedankt voor je vraag aan ons, we kijken graag met je mee. Ik zie dat je product is verlengd omdat er is aangegeven dat deze producten automatisch verlengd mogen worden. Inmiddels heeft de verlenging reeds plaatsgevonden in ons systeem. Ik begrijp dat je wilt downgraden. Helaas kunnen wij automatische verlengingen niet meer aanpassen. Mag ik vragen waarom er geen tijdige aanpassing is doorgegeven?
Ik begrijp uit de ideeën die Vimexx er op na laat, dat het direct opzeggen nu alsnog 92 euro kost. Opzeggen voor over een jaar, ben ik ook de 92 euro kwijt. Ik heb er geen probleem mee om naar een Basic pakket te gaan (past ook beter bij de 2 domeinen die ik heb), maar daar lijken ze niet in mee te gaan. Ik kom er niet helemaal uit of de wet van dam ook geldt over een verlenging van een abonnement (zonder een duidelijke mail over de prijsverhoging).
edit: wet van dam, niet koop op afstand.
:strip_exif()/f/image/cjY7hN8FPAI6egz9mDs6UlXV.jpg?f=fotoalbum_large)