Beste Tweakers, ik heb sinds kort een Toon thermostaat incl meters etc overgenomen van een tweaker, nu werkt dit prima, voor elekta. Mijn gas sensor heb ik helaas nog niet werkend gekregen. Ik weet dat er een aantal tweakers zijn die hier ervaring mee hebben. Ik had op internet gelezen dat er een spiegeltje op de domme meter voorbij moet komen waar de sensor zichzelf kan registreren. Ik heb van alles geprobeerd maar niets werkt, ook heb ik nergens een spiegeltje voorbij zien komen. (Ik heb het rechtse getal helemaal rond laten gaan en gekeken)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd de sensor (met verschillende pogingen) op het gaatje te plakken, ik dacht dat dat, net als bij mijn elektra meter, een indicatie gaf, maar blijkbaar doet dat ook niets. Ik heb geprobeerd de sensor om te wisselen met die van de werkende elektra meter, maar ook dit gaf geen resultaat.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd de sensor (met verschillende pogingen) op het gaatje te plakken, ik dacht dat dat, net als bij mijn elektra meter, een indicatie gaf, maar blijkbaar doet dat ook niets. Ik heb geprobeerd de sensor om te wisselen met die van de werkende elektra meter, maar ook dit gaf geen resultaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Cyw00d op 15-03-2016 14:11 ]
[ Tesla MIG MYP ]