Hallo Tweakers,
Wat wil ik met mijn systeem doen?
Ik wil er gemiddeld op gamen. Ik wil spellen als COD BO3, Battlefield en Far Cry op average settings spelen. High op Full HD misschien? Dit wil ik doen op Windows 10
Wat mag het systeem kosten?
Ik wil het een beetje budget houden dus tussen de 600 en 650 euro. Als dit t weinig is hoor ik het graag dan kan ik mijn budget nog aanpassen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel in mijn laptop een SSD van 128GB zitten. Die zou ik in principe in mijn nieuwe systeem willen. Dit samen met een HHD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf dus een beetje onervaren. Denk dat een goede Intel processor goed is en één videokaart
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor en een NVIDEA video kaart. Heb me een beetje ingelezen en denk dat dit wel goed is. verder heb ik geen idee welk merk moederbord goed is voor pc gaming en wat voor behuizing verstandig is, ATX, mini ATX, etc.
Heb je nog bepaalde wensen?
Nee niet echt. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen gamen
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan. Zie het nut er niet van in.
ik dacht zelf aan dit:
Intel Core i5-4460 Boxed
ASRock B85 Pro4
MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
WD Blue WD10EZEX, 1TB
BitFenix NOVA Zwart Window
Crucial CT102464BA160B
Corsair VS550
zouden jullie mij nog advies kunnen geven?
MVG
Wat wil ik met mijn systeem doen?
Ik wil er gemiddeld op gamen. Ik wil spellen als COD BO3, Battlefield en Far Cry op average settings spelen. High op Full HD misschien? Dit wil ik doen op Windows 10
Wat mag het systeem kosten?
Ik wil het een beetje budget houden dus tussen de 600 en 650 euro. Als dit t weinig is hoor ik het graag dan kan ik mijn budget nog aanpassen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel in mijn laptop een SSD van 128GB zitten. Die zou ik in principe in mijn nieuwe systeem willen. Dit samen met een HHD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf dus een beetje onervaren. Denk dat een goede Intel processor goed is en één videokaart
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor en een NVIDEA video kaart. Heb me een beetje ingelezen en denk dat dit wel goed is. verder heb ik geen idee welk merk moederbord goed is voor pc gaming en wat voor behuizing verstandig is, ATX, mini ATX, etc.
Heb je nog bepaalde wensen?
Nee niet echt. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen gamen
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan. Zie het nut er niet van in.
ik dacht zelf aan dit:
Intel Core i5-4460 Boxed
ASRock B85 Pro4
MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
WD Blue WD10EZEX, 1TB
BitFenix NOVA Zwart Window
Crucial CT102464BA160B
Corsair VS550
zouden jullie mij nog advies kunnen geven?
MVG
[ Voor 63% gewijzigd door rettes op 20-03-2016 15:51 ]