Hallo allemaal! Ik zoek een nieuwe pc maar ken absoluut niets van deze dingen dus daarom dat ik jullie hulp inroep 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkel gamen. Heb een macbook air voor school en word dingen enz dus deze pc wordt echt puur voor te gamen.
Wat wil ik spelen? CS:GO, The Culling, counter strike, dit soort spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 is absolute max. Ik ben maar een arme student
wil gerust 2dehands dingen kopen, maakt me echt niet veel uit. Maar zoals gezegd, ik heb echt geen idee naar wat ik moet zien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt me niet zoveel uit
Zou games wel graag op een redelijke kwaliteit spelen, maar hoeft echt niet het hoogste te zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kosten liefst zo laag mogelijk houden, hoe het eruit ziet of zo maakt mij niet uit
Mijn excuses als ik niet genoeg info heb gegeven! Als er nog iets is vraag dan maar!
ik weet dat je eigenlijk met een eigen idee moet komen maar ik ken hier niets van en ken ook niemand die met een pc gamed dus kan nergens echt om hulp vragen.
Groetjes,
Elly
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkel gamen. Heb een macbook air voor school en word dingen enz dus deze pc wordt echt puur voor te gamen.
Wat wil ik spelen? CS:GO, The Culling, counter strike, dit soort spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 is absolute max. Ik ben maar een arme student
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt me niet zoveel uit
Zou games wel graag op een redelijke kwaliteit spelen, maar hoeft echt niet het hoogste te zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kosten liefst zo laag mogelijk houden, hoe het eruit ziet of zo maakt mij niet uit
Mijn excuses als ik niet genoeg info heb gegeven! Als er nog iets is vraag dan maar!
ik weet dat je eigenlijk met een eigen idee moet komen maar ik ken hier niets van en ken ook niemand die met een pc gamed dus kan nergens echt om hulp vragen.
Groetjes,
Elly
[ Voor 15% gewijzigd door TinyElly op 14-03-2016 20:02 ]