Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QTarantino
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 12:27
Hallo,

Ik ben bijna aan het einde gekomen van mijn abbonoment. Over een paar dagen mag ik een nieuw abbonoment kiezen. Nu twijfel ik tussen een iphone 6 met 128GB en een iphone 6 plus met 16GB. Ik weet dat het een groot scherm is, en ik gebruik niet super veel apps. Maar ga ik problemen krijgen met een 16GB versie??

Alvast bedankt,

Quintin Wouwenaar :)

Beste antwoord (via QTarantino op 14-03-2016 19:10)

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:34
gewone, ik heb geen maat 38 jeans waar de + in past.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

16GB is tegenwoordig niet echt veel meer op een telefoon. Het OS neemt hier over het algemeen nog enkele gb's van in waardoor je in feite maar iets van 10GB over houd.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je bent niet de eerste die het vraagt. Zie bijvoorbeeld iPhone 6S 16 GB + 50 GB iCloud of iPhone 64 GB?.

Afgezien daarvan; welke problemen verwacht je? :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QTarantino
Daedalus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:42:
Je bent niet de eerste die het vraagt. Zie bijvoorbeeld iPhone 6S 16 GB + 50 GB iCloud of iPhone 64 GB?.

Afgezien daarvan; welke problemen verwacht je? :)
Nou ik hoorde dat IoS updaten al veel opslagruimte in zou kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QTarantino
Toet3r schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:41:
16GB is tegenwoordig niet echt veel meer op een telefoon. Het OS neemt hier over het algemeen nog enkele gb's van in waardoor je in feite maar iets van 10GB over houd.
Dus uw conclusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dat is eenmalig, om de update te downloaden. Na installatie is die ruimte weer beschikbaar. iOS heeft tegenwoordig een functie waarbij apps tijdelijk gedeïnstalleerd worden om ruimte vrij te maken voor de update. Na voltooiing worden de apps weer geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Waarom niet een tussenweg met 64GB?
iPhones met 16GB zijn weinig waard. Die kan je het beste los kopen, aangezien ze dan vaak goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QTarantino
kx22 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:48:
Waarom niet een tussenweg met 64GB?
iPhones met 16GB zijn weinig waard. Die kan je het beste los kopen, aangezien ze dan vaak goedkoper zijn.
Zal u dan gaan voor de iphone 6 plus met 64GB of de gewone iphone 6?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• kx22
gewone, ik heb geen maat 38 jeans waar de + in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Zou een telefoon nemen van tenminste 32gb of een met 16gb waar een sd kaartje in kan. Maar dan vallen de iphones al af.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen de 6 of 6 Plus 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik heb sinds de launch de iPhone 6 Plus in bezit. Het formaat went binnen 2 dagen en ik zou niet meer de overstap kunnen en willen maken naar een toestel van kleiner formaat. Voordelen zijn de grotere accu en de optische beeldstabilisatie. Top toestel!

Echter zou ik wel minimaal de 64GB overwegen. 16GB is gewoon aan de krappe kant, zeker als een deel daarvan ook nog op gaat aan iOS zelf. Upgraden is geen optie dus kies de eerste keer slim!

Mogelijk, maar die kans is klein, gaat komende week de prijs van de 6 / 6 Plus iets omlaag wegens de (verwachtte) launch van de 5SE.
Pagina: 1