Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor games (o.a. World of Warcraft, Overwatch, de nieuw Doom,Total War: Warhammer). Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor VMware Workstation
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag rond de 750 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mee mijn muis, toetsenbord, HDD's, monitor en indien mogelijk wil ik meenemen mijn huidige systeemkast en voeding:
Cooler Master CM690: pricewatch: Cooler Master CM 690
Corsair TX650W: pricewatch: Corsair TX650W Eventuele vervanger in de lijst gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, gewoon een prima setup
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Ik ga voor standaard.
Wat verwacht je van ons?
Advies over mijn keuze
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor games (o.a. World of Warcraft, Overwatch, de nieuw Doom,Total War: Warhammer). Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor VMware Workstation
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag rond de 750 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mee mijn muis, toetsenbord, HDD's, monitor en indien mogelijk wil ik meenemen mijn huidige systeemkast en voeding:
Cooler Master CM690: pricewatch: Cooler Master CM 690
Corsair TX650W: pricewatch: Corsair TX650W Eventuele vervanger in de lijst gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 199,95 | € 199,95 |
1 | Kingston ValueRAM KVR21N15D8K2/32 | € 120,76 | € 120,76 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 71,- | € 71,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 736,56 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, gewoon een prima setup
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?